...

09.03.18 - 15.13

Sjukdomen lämnar mig sakta. Jag är som en karl när jag blir sjuk. Jag är på något vis alltid 100 gånger sjukare än alla andra i heela världen.
Det har varit 3 hemska dagar under täcket. Men nu har jag städat och ska ta mig en dusch (vilket jag gjort under dessa 3 dagar också, men inte sen jag blev feberfri).
Bara för att jag känner mig frisk är det ingen som vill leka idag. Så jäkla trist. Jag ville åka till stan, äta ute, kanske fika i solen och sen åka hem och kolla på filmis, eller gå på bio! Någon??




Kuklös.. är jag fortfarande. Kommer nog även vara det några dagar. Jag har chansen, men jag tänder inte på den människan, vilket resulterar i att jag hellre har det med mig själv än med honom.
Jag har heller inte fått sms av It-killen. Jag som kunde slå vad om att jag hade gjort ett så grymt intryck. Jag kanske inte ska tro så gott om mig själv hela tiden. Jag väntar ut honom dock. Kommer inte höra av mig.
Det  värsta är att från början ville jag bara ha hans uppmärksamhet, ville få honom att avguda mig. När han visade intresse njöt jag och visste att jag inte nöjer mig med honom. Men nu när han visar ointresse blir det ett spel. Jag måste få honom attt visa att han vill ha mig. Taskigt! Det är helt omedvetet, men det är så jag gör.. Usch.



Hade ett väääldigt trevligt samtal med en bloggvän igår. Jag tänker på det fortfarande, jag drömde om det inatt. Vi pratade om allt från trasiga förhållanden till gaysex. Allt flöt härligt och jag blir tagen av hans manlighet. Jag har aldrig sett honom men han enormt välformulerade sätt att skriva får mina ben att förvandlas till spagetti.
Men här får jag hejda mig igen. Jag vet jag är en sucker.

Nu ska jag iväg :)
-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0