Hejdå Olle - På Riktigt!

09.03.17 / 18 -00.09

Nu är fanimej det roliga slut!
Olle är totalt körd. Han har vart så jäkla dum att hans sista potatis är satt nu. Han har aldrig visat dåliga sidor. Jag har alltid tyckt att han vart en ärlig kille. Trodde att det var en bra människa. Igår frågade han mig om jag ville att han skulle komma hit och ligga. Jag svarade att jag hade en vän här samtidigt som jag är trött. Här går han över gränsen och frågar om min vän är het... Vad i hela världen skulle det spela för roll? Jag skulle Aldrig ligga med en av mina kompisar. Då frågar han om jag kan skicka henne till honom. As. Men det blir värre. Han frågade idag också om samma sak. Jag sa att jag är sjuk och inte sugen. Då sa han "Fan, då får jag ringa någon annan tjej då". Jag blev så jäkla förbannad att jag skrev "Ja, du får väl göra det. Har du många tjejer som du bara kan ringa och ligga lite med"? Då svarade han "Ja, de vill hänga också". Vem fan har sagt att inte jag vill det? I vilket fall är han borta nu. Tanken på allt han sagt dessa två dagar gör att jag är så avtänd på honom.
Jag förstår inte vad jag har målat upp så otroligt med Olle. Ok, han har en fantastik kuk, den är stor, vacker och maffig. Den får mig att känna mig liten. Han är fantastiskt vacker, han klär sig fantastiskt. Men det var det ytliga det. Finns det ens något innanför? Vad det verkar nu, verkar det vara jäkligt ointressant.

Skrev lite med R nu på msn och det var ganska hett. Honom vill jag verkligen inte ha kontakt med, men jag kan inte hålla mig borta riktigt. Jag gjorde klart för honom att jag inte kommer tolerera ännu en gång med löfte om att komma och sen skita i det. Jag vill ha hans kuk igen. Han smakar gott. Han är skön.

         


Fredag:
Det var skoj. Vi hamnade på ett nytt favvohak. Där var det drag som bara den. Vi dansade och festade loss. Efter ett tag därinne fick jag nog och vi gick vidare till det gamla vanliga haket. Det var typ dött där. Jag hade hela kvällen smsat med It-killen och tillslut skrev jag att jag var påväg hem. Han frågade om han fick komma över. Jag svarade att det var helt ok, men att vi bara skulle sova och inget annat.
Han kom hit och vi kramades hela natten. Han höll om mig. Han smekte mig. Och det var faktiskt skönt. Det var väldigt mysigt och han smekte tillochmed mina bröst och min fitta. jag var så våt. Men så fick jag mens på morgonen och det blev inget sex. Jag önskar att jag hade känslor för honom, men jag tror inte jag har det. Skulle kanske vilja dock att han bjöd ut mig på en dejt. Att vår första kyss var romantisk och att vi hade sex romantiskt. Jag har blivit en sucker för kärlek. Men jag tror tyvärr att detta är som vanligt. Som det var med en dejt som heter Andreas, som det var med Smålänningen osv. Jag kommer tröttna. Om inte en sexuell tändning finna nu, kommer den säkerligen ej komma heller... tyvärr.

Lördag:
Jag träffade min prins. Jag träffade skåningen. Vi är menade för varandra han och jag. Ok gott folk, det hände inget. Det behövde inte heller göra det. Allt var perfekt (även om en kyss eller två skulle vart toppen det med). Vi pratade, vi drack, vi åt och vi skrattade framförallt. Vi såg melodifestivalen och jag hejade på Caroline Af Ugglas. Han röstade på vinnarbidraget.. typiskt honom att alltid få rätt. Men men, så söt som han är spelar det ju ingen roll såklart.
Efter att vi träffats gick vi ut, dock var och en på varsitt håll. Jag träffade mina kompisar och det var kul som bara den. Mycket sprit blev det och jag hånglade med en kille som var kortare än mig. Och då ska det tilläggas att jag är väldigt kort. Men det var en väldigt fin kille. Han fick mitt  nummer, men spelade häftig och sa att han skulle ringa om 7 dagar.. hahaha.
Efter att vi dansat arslet av oss på det stället vi var på och det flörtats villt gick jag vidare till favvohaket. Där träffade jag två män som jag hängde med. Det var inget sexuellt med det utan vi dansade bara och hade skitkul!
I kön påväg ut träffade jag en kille som jag hälsat på tidigare på kvällen. Riktigt fin. Honom hånglade jag lite med innan jag gick hem.. ensam. Det var iof rätt skönt.

Igår blev jag sjuk.. låg i feber hela natten och nu mår jag som ett trasigt skithus. Jag har ont i halsen, feber och ont i hela kroppen. Jag är fortfarande trasig...

FILMTIPS (resultat av en trött, sjuk liten Smojo) -
Greenstreets Hooligans - En dramatisk film om Huliganer i London. Det är väldigt blodigt och hemskt, men man får en bra inblick i fotbollens England.

          


Så sjuuuuukt het ;) Alla bilder är Charlie Hunnam som spelar Pete DunhamGreenstreet Hooligans.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Tisdag

Synd att Olle visade sig vara sån. Men du hade väl på känn att han var en player från början?



Jag är nog den siste som borde komma med råd just nu, men har du funderat på att prova lite nya ställen? Inte uteställen, utan någon helt annan miljö.

2009-03-17 @ 17:19:12
URL: http://tisdagssagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0