Lycka

09.03.18 / 19 - 02.16

Lycka kan vara så lite som att prata med någon man känner ett själsligt band till.
Lycka är att jag ska bli moster till vad som kommer bli världens finaste barn.
Lycka är att min bäste vän har ett barn som jag älskar så otroligt mycket, mer än mitt eget liv i den jämförelsen.
Lycka kan vara att glädja sig åt en vän som faktiskt också väntar barn och hålla tummarna för att allt går vägen.
Lycka är att vara fri från något som hållt en fast i tre år.





Men framförallt är Lycka att vara älskad av personer som älskar dig! Jag älskar Er.. (Ni vet vilka Ni är).
Jag är så glad idag!
Lycka kan vara så mycket mer.. Men idag är det just detta jag tänker på :)

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0