Vad Har Jag För Män?

09.03.19 - 14.46

Inte trodde väl jag att jag skulle tacka nej till sex. Jag kan ju aldrig vara riktigt frisk. Fast å andra sidan handlar det om R vilket betyder att jag automatiskt ser svek. Svek för att han alltid lovar för mycket än vad han kan hålla. Smsar för tillfället och han är minst lika sugen som jag. Bästa med funktionen SMS är ju såklart pirret i magen och nyfikenheten på vem det kan vara.. så är det iallafall för mig.





Fick en fråga igår.. det var en gammal vän som frågade "hur går det med grabbarna då"? OJ, för första gången på läänge har jag ingen kontroll. Jag har absolut ingen kontroll på männen runt mig.
- A = Distans, Web Cam naket.
- R = Lite hit och dit flörting, inte mkt action.
- Sötnosen = Har inte hört av sig..
- It-killen = ?????? Missuppfattad situation..
- Olle = KÖRD!!!!!!!
- V = Hmmm, det är nog slut..
- Sundsvall = Smsar nu faktiskt
- Hetingen = Upptagen och förbjuden, men han är på...
Nu har jag listat, men jag känner fortfarande inte att jag har kontroll. Vem har jag kvar och vem är borta? Jag brukar ha koll på det. Aja, det kommer mer..

Pratade med Bloggkillen igår igen. Mycket bra samtal som flyter. Det är hett emellanåt och riktigt intressant. Jag skulle inte ha någonting emot att träffas. Men det är nog en heelt annan historia! Det är jag och de upptagna männen! Alltid!

Idag är jag inte riktigt lika munter som igår, men jag är ingen bitterfitta för det.
Jaaaha, nu verkar det hetta till lite.. Återkommer :D

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: long way back

Sv: Men tack ska du ha :D Gör verkligen så gott jag kan :>

2009-03-19 @ 19:27:11
URL: http://longwayback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0