Vi bytte dock nummer. Men till det sexiga...

09.03.09 - 23.44

I fredags var det fest igen. Var som sagt hos en god vän och drack vin, öl och grogg. Det var kul att se henne igen. Det var längesen nu.
Det vart inte så mycket sexsnack som jag önskat... Men däremot blev det sex på natten! Jag var på stammisstället och hade en sjukt kul kväll. Träffade en it-kille som jag hängde med. Vi gjorde inget med varandra. Jag gjorde klart för honom väldigt tidigt att det inte är någon idé. Vi bytte dock nummer. Men till det sexiga...
Jag smsade Sötnosen på kvällen och frågade om han skulle ut. Det skulle han. Jag frågade vart och svar uteblev.. Tills jag står och pratar med it-killen och upptäcker till min glädje att jag har fått sms av Sötnosen!
Han undrade vad jag gjorde. Jag svarade och frågade detsamma. Han var påväg hem och jag frågade om han ville ha sällskap. Han svarade: "Ja, om du är snäll :) ". Haha jag är alltid snäll.
Det slutade med att han väntade på mig och vi gick tillsammans hem till honom. Hos honom hånglade vi loss. Han är sååå fantastisk att kyssa! Vi tog på varandra, överallt. Vi klädde av varandra, smekte varandra och kysste varandra överallt. Jag tänjde på alla mina regler. Jag suger ingen om inte han slickar mig innan. Men här kunde jag bara inte låta bli. Av all alkohol att döma var det dessvärre torrt i munnen. Så vad gör man inte? Jag tog en stor klunk vatten och sög honom medan vattnet rann ner över hans mage, kuk och pung. Mmmmm helt underbart! Vi knullade och han kom, tidigt, igen. Men i dethär fallet gör det verkligen ingenting! Han är så fantastisk att han bara kan fortsätta trots att han just kommit. Och inte nog med det... han kan hålla på i en evighet!
Med tanke på att jag skulle upp i ottan var jag tvungen att sova. Men han kunde inte få nog av mig. Han knullade mig i sängen och i soffan påväg till toaletten. Han hade kuken mellan mina skinkor när jag skulle sova. Sa att han såååå gärna ville stoppa i sin kuk i mig igen, men att han inte kunde eftersom jag måste sova. Han är ung, sexig och omättlig!
Helt otroligt fantastisk bara! Och jag önskar, jag önskar att vi kunde knulla nyktra. Kanske tillochmed dejta..
Men men jag tror att jag kan glömma det. Smsade honom på kvällen i lördags då jag bara drog väääldigt tidigt utan att säga hejdå. Idag, måndag kl 23.33 har jag ännu inte fått svar så.. njae, det är nog inte mer med det.





Funderade på Olle igårnatt. Han har jag inte hört av på vääldigt länge. Jag skickade iväg ett sms idag: "Hejsan. Vad har Olle för sig nuförtiden? Var ett tag sen.. " Men jag har ännu inte fått svar, så jag antar att jag inte heller får det... Ledsamt men sant.
Vad är det med mig och killar som inte hör av sig? Eller de hör av sig, men inte de jag VILL ska. It-killen hör ju av sig, men jag är ointresserad som bara den.





Det fanns en gång en kille. Vi kallar honom Rickard. Vi flörtade ett längre tag samtidigt som jag var tillsammans med Exet och Rickard var tillsammans med sin tjej Lina.  Till en början var det bara flörtigt och snuskigt via sms. En sen natt i November åkte jag hem till honom då Lina jobbade. Vi hade oralsex. Efteråt fortsatte vårt smsande. De som visste om detta var två nära vänner (trots att jag svurit på att aldrig berätta för någon). En av dessa vänner som vi rätt och slätt kallar Vännen blev sedan väldigt bra vän med Rickard. Månader gick och de utvecklade ett kärleksförhållande tillsammans i hennes tro om att det var helt över med Lina. Vilket det nog också var. Detta medförde att Vännen och jag blev otroligt osams då vi inte riktigt spelade det ärliga vänskapsspelet med varandra. Tiden gick och jag och Exet gick skillda vägar. Känslorna för Rickard finns inte kvar, men jag kommer heller aldrig glömma honom. Han "hjälpte" mig ur det som hade kunnat bli min död. Vi pratar naturligtvis om förhållandet med Exet. Jag och Vännen är idag kompisar igen. Bättre än någonsin faktiskt. För fortfarande är vänskap starkare än flörtar, ligg och pojkvänner. Ganska nyligen gick Vännen och Rickard skillda vägar. Detta pga att han betett sig som det as han är. Han har haft sms, mms och uppenbara tjejer på sidan om. Troligtvis har han och Lina haft ett förhållande på sidan, då det hela denna tid delat bostad. ÄNTLIGEN har hon blivit stark och slagit sig fri. Jag är så stolt över min vän som äntligen ser sig själv som den härliga tjej hon faktiskt är. Och har insett att hon är värd så mycket mer. Jag beundrar hennes styrka. Det är inte lätt att slå sig fri från någon man älskar som hon har gjort. Han hör av sig till henne i princip varje dag. Han ber, bönar och uttrycker sin kärlek samtidigt som han är naiv och förvirrad. Han fortsätter ljuga, men gör så gott han kan för att vara ärlig. Men han kan bara inte det.
ALDRIG mer vill jag se någon av mina vänner lida eller bli behandlad på dethär viset. Jag är ingen ängel, men de manliga svinen kan stanna i stian om jag får säga min mening!

Nu är det dags att tryna. Godnatt alla.
-:Over and Out:-

PS. Namnet på inlägget blev så bara av en slump då  jag råkade marker/klippa ut/Klistra in... tyckte det var rätt orginellt :D

Kommentarer
Postat av: Tisdag

Roligt att det händer ... saker igen. Snart kommer du träffa en kille som vågar höra av sig också. Om inte annat, så nummer 69 ;-)



Jag skulle gärna läsa ditt bidrag, om du skickade ett till den här tävlingen:

http://alice-underlandet.blogspot.com/2009/03/tavling-hos-alice.html



Tror din erfarenhet och fantasi skulle ge mycket spännande läsning :)

2009-03-11 @ 10:12:10
URL: http://tisdagssagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0