Feber och Kåt

09.03.17 - 22.36

Player (Olle?) -
Vad är det för begrepp? Jag gick i min egen fälla. Jag trodde att jag var en värre player än honom. Nu kommer jag aldrig få veta. Men vad spelar det egentligen för roll? Vi slutade inte bra och det är det som suger mest. Det suger att jag egentligen låtit honom behandla mig på dethär viset. Nästa gång han skriver på msn (för det kommer han göra) är det min tur att totalignorera. Och den här gången ska jag verkligen göra det. Jag Lovar!

Jag har funderat idag på vad det är som gör en kåt. Det finns ju massa moment. Och jag kom på mig själv bli sjukt våt av att ta foton på mig själv. Det var ingen bra utgång av foton som jag hoppades då jag är väldigt sjuk i en envis förkylning med feber och skit.
I vilket fall blev jag våt. Jag hämtade min dildo och jag onanerade, onanerade och onanerade. Jag fantiserade om en karl med härliga höfter. Där mina händer kunde vila medan han penetrerade mig. En rumpa som putar ut från ryggslutet när jag ser honom knulla mig i spegeln. Jag fantiserade även om mjuka läppar med en mjuk och våt tunga som kysste mina läppar (alla läppar). Jag fantiserade om en skön kuk som gled in och ut ur mig. Det var fantastiskt bra trots febern. Men ingen vet som en själv antar jag ;)

Som min vän sa: "Jag är trots allt kuklös..." och det suger. Hon är kuklös och jag är det. I sommar ska vi på kukjakt och på kommer vi vara hetare än den hetaste bruttan samt gladare än 16åriga tonåringar som precis sett en konsert med sin favoritkille! Jag bara älskar att drömma mig bort i sommarsverige såhär på vintern.



-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Carl

Snygg bild, men kall kuk?

2009-03-21 @ 23:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0