Sex i förberedelse för dejt..

09.03.30 - 13.36

Många förstår inte mig. Jag ska på dejt ikväll. Jag vet att jag och min dejt inte ska ha sex. Jag är väldigt blyg och nervös. För att jag inte ska bryta mitt egna "löfte" måste jag komma innan. För att inte vara så blyg och nervös måste jag slappna av. Det enda bra sättet för mig är sex. Därför kommer R snart hit och har det lite mysigt. Det känns skitbra och jag är verkligen stenkåt för tillfället.



Jag har hållt mig säkert 3 gånger från att hämta dildon och köra lite innan R kommer.. Ibland måste jag säga själv att jag är lite störd. Men det är såå härligt att vara det :)
Återkommer med alla detaljer senare!

SKIT! Tror ni R kom? Hoppas jag lyckas med dejten utan att sexförbereda :D

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0