Redo För Kärlek!!

09.03.05 - 14.52

Varför ska detta hända mig, just nu?
Varje gång jag träffar en kille så är han totalt ointresserad av mig. Sen dyker det upp någon diverse som A och försöker ta en bort från singelvärlden. Och vid den tidpunkten är jag en sån "sucker" på kärlek att jag inbillar mig att jag är kär tillbaka. När förhållande gått så långt att vi svurit "trohetseden" till varandra dyker "Mr Right" upp och eftersom jag lovat trohet kan jag inte gå ombord på det tåget för att sen vakna ur min dvala månader senare och upptäcka att jag aldrig tog "Mr rights" telefonnummer. Han är lika borta som de anonymaste i en stad som Stockholm. Och här är jag ensam igen.





Fan va bittert livet blir när man är 26 och känner sig redo för kärlek utan att vara kär. Det känns som att männen ser på mig och det enda de ser (om de ser något) är sex. Jag är ett stycke som osar sex, sex och sex. Inget att ta hem och presentera för mamma.
Jag funderar mycket på kärlek och sex nu. Vad skillnaden är. Jag har vart singel nu i 10 månader och under den tiden har jag hunnit träffa en "rebound" man, kommit över Exet och lekt av mig. Igår kom det till mig som en blixt från klar himmel att jag.. jag är färdig. Jag är nu officiellt redo för kärlek. Jag är redo att ge mitt hjärta och krama någon annans.





Men här finns ett problem. Hur hittar jag kärlek? Jag raggar alldeles för mycket på krogen för att ro hem detta. Där är folk kåta och vill (för det mesta) bara ha sex. Ett annat alternativ är internet. Men det går inte så bra för mig där. Jag är alldeles för blyg för att gå på dejt med en total främling.
"Mr Right" om du finns därute.. Snälla SE mig!





Nu ska jag göra någon slags nytta tror jag. Ha det så bra alla bloggisar.

Sara - Vad härligt att höra att du fortfarande hänger med lite ;) Funderade nämligen på dig häromdagen!

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0