MSN Sex..

09.03.19 - 22.37

Tänk att sex via msn kan vara så skön sex. Man bara sitter där bakom knapparna och njuter i tron om att den man pratar med gör detsamma. Idag var det härliga Sundsvall som jag tog mig en stund för. Han sa att han gärna kommer förbi någon dag om det var ok att han dyker upp i arbetskläderna. Heelt ok för mig och tom sexigt som bara den.



Ikväll blir det sova tidigt, jobbar tidigt imorgon för att variera..
Jag är kåt, tillfredsställd (men inte tillräcligt) och nöjd. Kommer bli en skön natt.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: KalsongLinus

Svar: Isåfall är ju alla porrskådisar prostituerade. De får ju betalt för att ha sex.

2009-03-23 @ 20:33:39
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0