Fredagsmums!

09.03.06 - 19.05

Ikväll blir det vinkväll hos en tjejkompis - jag ska dricka öl, röka cigg, hålla låda om sex och få dem att avslöja det allra hemligaste!





Återkommer med detaljer ;)

Pest eller kolera:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Du upptäcker att din älskade underbara har mobilen smockad med sms och mms på en annan tjej. Det framgår att de aldrig haft sex, men väl planerat det ett tag...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Du kommer hem från en kväll med polarna och hittar din älskade underbara i sängen med en kvinna/man som din käreste träffat slumpmässigt på fyllan samma kväll...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Jag vet vad jag skulle säga...

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: dirrrtydog

Snygg bild! My kind of sexy image. Jag har preciiiis avslöjat några hemlisar på min blogg, fast, jag är ju superanonym, så, hur avslöjande är det på en skala...

2009-03-08 @ 01:54:45
URL: http://dirtydog.weblogg.se
Postat av: Leonora - The Crazy one

Godnatt!

Kram :)

2009-03-08 @ 02:26:45
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0