Onanimarathon

09.06.02 / 03 - 01.18

Och så efter all denna tid börjar de gamla liggen höra av sig igen. Kan det ha med att sommaren är här?
Jag antar det iallafall. Inatt ringde V efter flera månaders mörkerläggning. Jag svarade inte, vilket resulterade i ett litet sms. Jag svarade inte där heller. Anledningen är enkel. Och det är för att han är förbjuden för mig. VÄLDIGT förbjuden. Inte bara upptagen utan det är mer än så vill jag lova. En helig kodex som ej får brytas. Den är bruten sen innan och jag tänkte att jag inte skulle bryta den igen. Det är svårt, för ett bättre "one night stand" än honom är nog svårt att få.
Om jag vore full skulle omdömet vara lika med noll. Men nu var jag nykter, trött och inte ett dugg sugen.



Det var onanimarathon i Köpenhamn i helgen. Detta är ju grymt intressant och enl P3 vann en kvinna marathonet med 222 orgasm på åtta timmar! Hur är detta möjligt? Jag kom tre gånger igår på en kvart och tror inte det skulle kunna gå mer för mig förrän kanske inatt. Säger bara WOW!

Imorgon ska jag på min dejt med S, det har verkligen dragit ut på tiden. Men nu är dagen äntligen här och jag är alldeles jätteglad :)

Ledsen läsare för att ni inte får något snaskigt just nu, men min ursäkt är som följer:
Jag har haft det jättejobbigt på jobbet och privat den senaste tiden och nu äntligen börjar det se ljust ut, så from nu kanske jag blir lite kåtare än innan :D

Nu är det dags att sova.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Me

Vart är du. Saknar dina inlägg.

2009-06-05 @ 09:19:09
Postat av: Smojo

Me - I'm back. Har vart otroligt sjuk.. allt på en gång ;)

2009-06-08 @ 23:48:34
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0