Härligt Oralsex!

09.06.06 - 15.20



Någonstans påminner han om A. Vilket gjorde att jag hade förutfattade meningar. Jag hade bestämt hur han var innan jag smakade, innan jag provkörde. Jag har fördommar. Jag hade bestämt att han var tillbakadragen, kåt, fumlig och hade liten kuk. Men framförallt trodde jag att han var dålig i sängen.
Jag bad om att jag ville sakta ner tempot. Anledningen är simpel. Jag tröttnar om sex inträder för tidigt. Speciellt om attraktionen inte är total vid första anblicken.
Daten var planerad utöver att han ville se mig igen. Jag ville ju inte ens från början. Han har charmat mig med sitt sätt att vara och jag ska inte sticka under stolen med att jag faktiskt gillar det. Det var bra och gjorde snarare daten ännu bättre.

Det började med en puss, en kyss, ett hångel och lite "torrjuck". Jag har inte insett hur avtändande "torrjuck" kan vara. Det finns två typer av "torrjuck". Det ena är "torrjuck deluxe" med den mjuka rörelsen tillsammans med fantastiska kyssar och en härligt hård kuk. Den versionen gillar jag. Men versionen turrjuck a la rabbit kan jag fan hoppa alltså. Han flåsar, är hård och det "juckas" stenhårt. Jag var tvungen att avbryta. Här tänkte jag verkligen att jag undrar om han vet vad han höll på med.

Efter ett tag frågade han om han fick pussa min mage. Jag är inte superförtjust i min kropp och då speciellt inte det området men jag var lagom varm och relativt våt så why not?
Men jag visste att det var kört sexmässigt om jag lät honom kyssa den. Det skulle ju ALDRIG sluta där, det kan ju vem som helst räkna ut. 
Han smekte mina bröst samtidigt och jag njöt. Rätt var det var kom jag på mig själv ligga i hans soffa med brösten blottade och stönande njuta av hans behandling. Nu var det verkligen kört. Han kände på mina signaler att jag ville ha mer och han drog ner trosan för att retande slicka lite över klitoris. Efter det kollade han på mig och frågade om jag ville bli slickad. Hur fan ska jag kunna säga nej när det var så nära och jag var så våt? Svaret blev naturligtvis ja.

Han drog ner trosorna och slickade mig. Och herreguuud vad han kunde slicka. Det var inte så fantastiskt som Fittslicksmannen men det var det näst bästa vill jag lova. 
Han slickade mig länge och jag njöt länge. Efter ett tag bestämde vi oss för att sova. Så vi gick upp i sängen och han frågade om han fick slicka mig tills jag kom. Jag svarade såklart ja. Men jag berättade även att det är i princip omöjligt. Jag har ju extremt svårt att komma med karlar om jag själv inte hjälper till.
Vi hade sex två gånger. Han var lagom stor och omskuren. Men det där med omskurna män är mest bara positivt enligt min mening. Då slipper man risken för smuts och de är mindre känsliga på ollonet och kan iom det ha längre sex. 

Trots omskärelse kom han fort. Hade inte haft sex på ett tag, så jag tänkte att min njutning är väl ett minne blott. Men så var det inte. Efter honom var det minsann min tur. Bara att invänta en oralsex orgasm. Heeelt underbart!

Sen somnade vi, jag blev sjuk och sov halva natten på soffan. Stack på morgonen och har hörts med honom via tele igår. Han var full. 
Jag har svårt för killar som ger mig massor med komplimanger och säger att han saknat mig mm. Jag vet inte vad jag ska svara när jag inte känner lika. Jag vill ju inte ljuga direkt.
Han sa igår att han kände sig sårad för att jag aldrig säger något tillbaka. Han frågade hur jag känner och jag sa att jag inte visste. Då blev han typ ledsen och sur. Men vad i hela fridens namn skulle jag sagt då? Jag hatar att ljuga och ge folk falska förhoppningar. Dethär kan bli jobbigt...

Olle hörde av sig idag.. det gjorde ingenting bättre. Han ville ha sex, jag ville ha sex.. men jag sa nej. Stoltare och stoltare över mig själv. Det är tredje gången nu på en vecka.. som jag säger nej :)

-:Over and Out:- 

Kommentarer
Postat av: M

Härlig resume. Hoppas du får en fin nationaldag.Kram!

2009-06-06 @ 15:40:51
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: INTI

Intressant läsning. :)

Kram!

2009-06-06 @ 20:05:15
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: Smojo

Tack grabbar! ni förgyller min dag ;)

2009-06-07 @ 15:10:22
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0