Olle.

09.06.08 / 09 - 00.38



Lika vacker som alltid. Lika fint leende som sist. Och lika mjuka och fantastiska läppar som jag minns.
Du messar alltis när du är framme. Så att jag kan öppna dörren åt dig. Jag ler alltid och du möter mitt leende.
Vi utbyter vardagsfraser medan vi hungriga kysser varandra. Det går på rutin. Men ingen såndär tråkig rutin som i vissa förhållanden, utan det är hett och passionerat. Denhär gången är det du som leder mig mot sängen baklänges medan vi smakar varandras läppar sensuellt. Det är så hett. Så hett som det bara kan vara på film.
Vid sängen går du mot mig så jag måste lägga mig på sängen samtidigt som du lägger din kroppstyngd över mig och fortsätter kyssa mina mjuka och upphetsade läppar.
Du kysser min hals. Jag stönar till. Jag sliter i din t-shirt medan din arm stödjer min rygg under min kropp. Du ställer dig upp på knäna mellan mina ben och drar av dig t-shirten. Sedan klär du av mig min tunika och jag börjar knäppa upp dina jeans som spänner över din stora, hårda kuk. Medan du sliter av dig allt på underkroppen beundrar jag din härligt håriga bringa. Efter det tar du mina tights, mina trosor och strumpor i ett och drar av mig. Du stannar till och ser förtjust på min nakna och förväntansfulla kropp. Du möter mina läppar i ännu en skön kyss. Ibland gör vi det fort. Detta är en av de gånger när vi är så kåta att vi inte har tid med förspel, kondom eller oralsex. Det är dumt, men det är ju bara vi.
Du glider in i mig och din kuk är stenhård. Du fyller mig perfekt och lite lite till. Denhär gången var jag kåtare och våtare än sist och din stora kuk glider lätt utan smärta.
Min hud knottrar sig under dig när du stöter in och ut. Det som hottar upp allt är att du omsorgsfullt kysser mig hungrigt hela tiden. Våra munnar är öppna och vi har varandras läppar i varandras munnar medan vi stönar och andas tungt.
Jag älskar verkligen att känna att du lever. Känna din svett mot min nakna kropp och känna dina andetag i min mun. Det ger mig liv och ännu mer lust.

Du var överspänd och utlösningen uteblev. Du blir så besviken när detta händer och jag känner mig ganska dålig. Du säger "Jag kommer inte". Jag frågar "Finns det något jag kan göra för att få dig komma?". Du ler och jag vet vad du vill. Det bästa är att jag vill det med. Jag vill det så fort jag ser dig. Vill för att din kuk är så fantastiskt vacker och framförallt god. Jag böjer mig ner över din kropp. Tar din våta kuk i min mun. Våt av mina safter. Jag älskar att känna kombinationen av dig och mig mot min tunga. Och jag suger dig som du gillar. Men jag blir blyg och gör inte det jag vill göra. Jag ska inte hålla efter nästa gång, jag lovar! Men det räcker väl för att du ska njuta. Du blir stenhård av min härliga behandling och pungen intar en fast position under skaftet.
Du tar tag i kuken och börjar runka den medan du indikerar på att du vill ha en kyss. Detta är något nytt eftersom du aldrig vill kyssas efter oralsex. Men det gör mig kåtare av att du vill kyssa min mun där vi blandat våra könssafter. Och emellanåt ser jag dig runka din vackra kuk. Och detta härliga gjorde att du kom. Härlig sperma på din mage som jag ville slicka i mig. Men jag gjorde det inte. Det fick vara så som det var..



Innan du gick kysste du mig vackra människa. En lång, sensuell och härlig kyss. Och när du gått kände jag fortfarande din söta smak mot min tunga och jag vill kyssa dig mer. Nu känner jag mig kär igen. Som jag alltid gjort när du vart här. Men jag vet att om några dagar får jag glömma dig igen. Och åter undra vad det var som hände. För jag vet att du inte vill det jag vill. Men jag vet att jag skulle kunna älska dig. Med hela mitt hjärta. Om du bara lät mig.



-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Då blev man kåt på jobbet då.:)

2009-06-09 @ 11:18:35
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Smojo

M - Härligt. Jag blir också kåt av just denhär texten.. just för att jag känner känslan just nu! Underbart! Ha det fint och tack :)

2009-06-09 @ 22:29:14
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0