Date.

09.06.10 / 11 - 00.00



Och så var ännu en dag till ända.
Jag ska på dejt imorgon och det känns... sådär. Ska träffa S igen. jag fullkomligt hatar mig själv för min kräsenhet. Men sålänge mitt hjärta tänker på någon annan är det svårt för andra män att mäta sig med det fantastiska.
Jag säger inte att Olle är min stora stora kärlek, för det vet jag inte. Men jag vet att han, R, V och Sundsvall spelar i samma liga. Jag skulle kunna numrera dem från 1-4, vilket jag även ska göra här :)

1. Olle - Pga kemi. Han är den "perfekta" killen. Han har stilen, utseendet och är fantastisk som jag sagt miljoner gånger innan.
2. R - För att han är mjuk och sexig på samma gång. Han tar ansvar hemma och har en fritid. Både manlig och rolig. Men trots allt detta sjukt svinig.
3. Sundvall - Jordnära och romantisk. Generös och sexig. Fantastisk i sängen och påhittig. Överraskar med presenter (även om det är sexleksaker). Men här med - ett otroget svin tyvärr.
4. V - Fantastiskt påhittig i sängen. Mysig och rolig. Men totalt förbjuden frukt..

Varför är alla de bra männen upptagna? Eller ointresserade? Fast å andra sidan. De bra männen existerar i allra högsta grad även i form av singlar och intresserade. Men jag blir inte lika intresserad av det tydligen..
Men jag vill ändå ge S en chans. Trots att jag tyvärr tror att han är chanslös. Jag känner inget "klick" och det är ju rätt viktigt enligt min tro.

Återkommer en annan dag med info ang daten..
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Om du söker en fast punkt. Så ger du varken mannen 1 eller mannen 4 en chans om du fortsätter att träffa flera. Tror du hamnat i ekorrhjulet att vara fast och beslutsam att verkligen hitta.



Fast dom kanske är likadana. Spännande att följa. Men om jag personligen skulle satsa på någon du skrev ovan, så skulle det vara den "perfekta" killen och ge han all uppmärksamhet. Kram!

2009-06-11 @ 00:34:03
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Me

Du skulle behöva träffa en som mej, haha.

2009-06-11 @ 16:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0