Dick in a Box.

09.06.05 - 19.00

Ledsen för mitt frånvarande. Jag har varit nästintill död. Har åkt på jordens influensa. Nu har jag dock tagit kraft till att gå in  på internet och bloggen.

Jag var som bekant på date i onsdags. Det var även då jag blev sjuk. Så man kan väl säga att det var sådär om man tänker på hälsan, men annars var det väldigt trevligt.
Det som skrämmer mig lite dock är att han är otroligt intensiv. Jag gillar inte när det är mys och gulligull från början. Här är jag någon slags gudinna och jag vet inte om jag är så extremt van vid det.
Ok kvällen började med att vi åt en varsin halva av en extremt god pizza. Efter det pratade vi och drack lite vin. Vi kysstes och en sak ledde till den andra. Ok jag är sjukt tråkig nu. Vi hade sex, men jag har inte energin att utrycka mig ordentligt ang detta. Så jag skriver om det såfort jag känner mig bättre.

Sålänge:


-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Pizza är gott.:) Kram till dig!

2009-06-05 @ 19:46:15
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Smojo

M - Ja, det bland massa annat som också är gottigott gott

2009-06-08 @ 23:49:45
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0