Update.

09.07.24 / 25 - 01.54

Semester och omtumlande händelser har hållit mig från bloggen i några dagar, vilket är lite tråkigt. Men så är det iallafall.



Jag har inte mycket liggmöjligheter på platsen jag för tillfället befinner mig, men det betyder inte att de inte finns i min hjärna. Jag tänker nog alldeles för mycket på Huliganen för tillfället. Trots att han bor i ett annat land tar han upp stor del av mina tankar och känslor för tillfället. Jag fortsätter göra bort mig på fyllan. Jag ringer och skickar sms från helvetet. Jag har sån ångest dagen efter att jag tror att jag är körd. Som jag känt hela denhär dagen tills.. han plötsligt ringer. Från ingenstans och är hur trevlig som helst. Berättar att han kommer komma till Sverige snart och överraskar mig. Undrar bara när.. Jag suktar som en besatt tonåring efter honom. Och nästan ännu mer efter hans sköna kuk. Som jag sagt innan har jag bara känt på den med min hand, men den var hård och fantastiskt len. Precis som jag vill ha en kuk. Storleksmässigt är den grovare än normal och kanske lite längre också. Alltså heeelt perfekt.

Appropå kukar har jag fått endel bilder på inlägget jag skrev för ett litet tag sen. Men det är ingen som bestämt sig ang publicering ännu, så det får väntas med ett tag. För jag hoppas att någon fin själ vill dela med sig av det vackra jag hittills sett. Alla kukar har vart otroligt fina och jag är personligen mer än nöjd. Så sug i Er grabbar! Ni vet vilka Ni är ;)

Dessutom har det haglat in bilder av gamla flammor till min mobiltelefon. Men tyvärr är de inte direkt medvetna om min lilla blogg så jag kan tyvärr inte lägga ut dem heller..

Fick sms idag. Ett som chockade mig en smula. Det var Sundsvall som ville bli förlåten. Jag känner inte att jag vill hålla något emot honom och han är värd en ärlig chans (nykter) så jag hakade på. Där fick jag en bild tex som "plåster på såren". Tackar tackar säger jag. Hans sambo är tydligen bortrest och han ville att jag skulle komma över på ett låångt härligt ligg. Ja, kanske de kanske. Beror helt på hur länge jag blir kvar här.

Det var det senaste gott folk. Jag återkommer säkert med mer kul imorgon.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: BA

Håller tummarna för att du inom kort får uppleva mer med huliganen som du trånar efter L



2009-07-24 @ 08:56:07
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Smojo

BA - Det hoppas jag med, bland mkt annat ;)

2009-07-25 @ 01:47:49
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0