Kukar.

09.07.15 - 23.39



Läste Handsomer Rangers senaste inlägg och kom på att jag bara måste skriva om hur mycket jag uppskattar och älskar vackra kukar. Över lag älskar jag alla kukar, men de vackra är mest fantastiska. När man sitter på knä framför en blodfylld vacker kuk känns det som att vara i himlen. Och att sen ta samma stenhårda kuk i munnen är bara ännu mer bekräftelse på att kukar kan vara fantastiska.

När jag var yngre tyckte jag inte att kukar var speciellt vackra. Det var bara en häftig sak som gjorde mig våt mellan benen. Det var fittor jag fascinerades av. De var det jag tyckte var vackrast. De gjorde mig dock inte våt och kåt. Jag tycker fortfarande att kvinnans kropp är fantastiskt vacker, men jag har äntligen börjat se det otroligt vackra med mannens kön. Och det är det jag skriver om nu.

En vacker kuk behöver inte vara en stor kuk. Den är vacker för att den är antingen maffig eller hård. Den fascinerar mig med sin hårdhet. Ollonet ska vara lagom stort i jämförelse med kuken. Gillar den vanliga hudfärgade tonen. Kuken är vacker när den är våt. Den ska vara ansad på könshår - med det menas att pung och skaft ska vara fritt från hår och sedan trimmat intill roten. Pungen är inte i sig vacker, men en liten fast sak är fint (vilket den ofta är i upphetsat tillstånd). Vackrast är den när den är så rak som en kuk kan bli.


Vill poängtera att alla kukar är vackra på sitt sätt och att en sned kuk kan göra mig otroligt kåt. Och när vi ändå pratar om sneda kukar kan jag meddela att Rockkillen gjort sig hörd ännu en gång. Denhär gången handlade det om nudistbad och kukar. Han frestade via sms med att han hade massor med kukar framför sig just då. Jag blev sjukt sotis på den uppenbarelsen. Jag vill också se MASSA kukar. Han nämnde lite fint i förbifarten att han var kåt som fan. Sen skrev han ett mess som löd ung såhär: "Om inte han kan / vill vara med kankse vi kan träffas ändå?" och syftade på R. Jag svarade att det skulle vi ju kunna. Han svarade: "Kunna? Vill du inte?". Och där hade jag övertaget. Försäkrade honom om att jag inte tackade nej till ett skönt ligg.

Hade liggchans ikväll. Men jag var bara inte jättesugen på det. Det var Kompisen som ville rulla lite i sänghalmen. Jag känner bara att jag inte vill. Så jäkla tråkigt att allt bara rasat. Jag onanerar mer än annars till heta amatörfilmer. Jag tänker alldeles för mkt på Huliganen för att kunna släppa loss allt. Eller så ska någon jäkligt intressant förmåga göra sig hörd. Det finns en som jag har heta sexdrömmar om. Någon jag aldrig pratat med men som jag haft hett msn sex med. Eller jag skulle kalla det för det och jag hoppas han känner lika.. Du vet  nog vem du är. Det var längesen och det var nära att du fick komma hit och slicka min våta, trånande fitta. Jag ville se din kuk framför mitt ansikte och sedan smaka på den. Jag vill känna dina kyssar mot mina läppar och min kropp. Jag vill känna dig tränga in i mig. Fast jag aldrig träffat dig. 

Olle förresten. Han har fått storhetsvansinne. Såg ett kort på honom igår. Inget kort som gjorde honom till den sexiga Olle han innan var. Han ser biffig ut och konstig i ansiktet. Olle är inte biffig och biffig går bort. Men det var nog bra att tankarna på honom tog en väg bort feån mitt innan så trånande hjärta. Det var inte bilden i sig som gjorde mig obrydd, för jag är inte utseendefixerad på det viset. Det var bara blottandet som gjorde det. Att han hade en bild som gav en orättvis bild av honom.

Nu natt. Puss
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: BA

Härligt inlägg och som man kan jag bara buga bocka och sträcka fram min kuk oavsett tillstånd, även fast du vet vad det blir för tillstånd inom kort framför dig L



Du borde ha ett inlägg där killar skickar bild på sina kukar till dig, då får du i alla fall många härliga att titta på L



kram

2009-07-16 @ 09:46:46
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Me

Då skulle du se min kuk. otroligt vacker när jag kommer. Live för dej om du vill. Eller camlajv...helt enkelt.

2009-07-16 @ 19:08:09
Postat av: Smojo

BA - Åååh låter spännande. Hård antar jag? ;P

Du det där var ingen dum idé för det första MEN tyvärr så har jag försökt det där med att folk skickar bilder UTAN resultat.. Men kanske är värt ett endaste litet försök igen :D Mums.



Me - Det kan jag alldeles säkert tro :) Du får väl skicka en bild annars så delar jag med mig på bloggen som BA föreslog ;)

2009-07-16 @ 21:23:39
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0