Naken Kändis och En Fontänorgasm.

09.07.24 / 25 - 02.10

Igår surfade jag runt för att hitta en massa trevliga bilder. Jag stötte då på nakenbilder på kändisar och förvånade mig något så otroligt över Zac Efrons gigantiska, slaka penis. Detta var innan jag även lade märke till att den troligtvis blivit duktigt omgjord av någon "trevlig" själ därute.. Är inte bilderna slående lika? Skulle krävas stor skicklighet att få av sig badbrallorna och inta exakt samma pose naken..

   


Sånt här gör en kukfanatisk kvinna som mig smått irriterad :)

Pratade med en god vän idag om fontänorgasmer. Jag skulle förklara vad som hände. Det blev en tafflig förklaring som lät något liknande: "Det är nästan som kiss. Det kommer ur urinröret men är ibland mkt rikligare än kiss. Det är en vattenliknande vätska." Hon kollade förvånat på mig och frågade var den vätskan höll hus. Om alla kvinnor hade ett litet fack för det ändamålet. Jag blev stum. Jag kom på att jag ärligt talat inte har en blekaste aning om vad det är för sorts vätska. Så jag googlade naturligtvis upp det och svaret blev:

Utlösning
Under orgasmen får män ofta utlösning. Sammandragningen av musklerna hjälper då till att stöta ut sädesvätska. Men män kan få orgasm utan att få utlösning. Kvinnor får utlösning som lite felaktigt kallas för sprutorgasm eller fontänorgasm eftersom man inte behöver uppleva att vätskan sprutar. Kvinnans urinrör är omgiven av kvinnans prostatakörtlar samt svällkroppar och vid sexuell upphetsning kan körtlarna tömmas på en speciell vätska. Det sker hos alla kvinnor, men det är inte hos alla som vätskan "sprutar". Utlösningen behöver inte hända i samband med en orgasm. När kvinnor får utlösning kommer vätska från urinröret, antingen lite eller mycket. En del kvinnor uppfattar inte utlösningen eftersom vätskan är så pass sparsam att de tror att den är "slidsaft".

(Källa: Vårdguiden)

Så jag hade rätt, men inte fullt undterlag för att ta diskussionen. Men det är ofta så med mig iof. Pratar först och tänker sen..

Har inte hörts med Huliganen idag. Men det känns helt ok. Och jag börjar släppa det intensiva smsandet som istället övergått till ett fint utgångsläge för att spela "spelet". Sålänge jag är mig nykter dvs. Jag vet att det var annorlunda igår, men han sa en del sakerpå vårt 15 minuter korta samtal som fick mig lugn. Jag har även börjat erkänna för mig själv att det nog troligtvis inte blir något mellan oss (insåg gjorde jag för ett tag sen, men det är svårare att erkänna). Ett hett möte, utbyte av kroppsvätskor och kanske en lång härlig natt tillsammans med hans arm om min kropp blir det nog, men kanske inte mer än så.

Fick frågan om Olle idag. Oj, han hade jag liksom glömt bort(!!) Det var skönt att även inse det, så nu ligger jag nog faktiskt på plus i mitt mansfunderande. Trots att jag är kåt som ett djur och funderar på när jag ska få fyllas med skön kuk och smaka på härlig sperma igen.
Andra män än "de gamla vanliga" har börjat dyka upp och jag vill träffa nytt. En eller två alldeles speciella karlar intar in fantasi nuförtiden. Män jag inte ens träffat, men som fyller mina kåttankar med äventyr..

Nu är det natt igen o John Blund kallar!
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: BA

Stort tack för att du redde ut detta kring kvinnors "fontänorgasm" alltid intressant att få fakta......

Vilka härliga insikter du får kring Olle, Huliganen och dig själv.... måste kännas riktigt skönt för dig L



Spännande och upphetsande med nya män i ditt liv L



kramar

2009-07-25 @ 12:02:46
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Smojo

BA - Ja, fakta är alltid det bästa.. Ja, jag ser livet lite annorlunda nu, trots att jag är smsberoende och håller på att gå i bitar på att inte "rätt" person hör av sig klarar jag det ganska bra ;)

Kram tillbaka!!

2009-07-26 @ 01:20:13
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Lady and her Tramp

Hej! Vad härlig bilden såg ut.. Dock är vi ganska säkra att den är manipulerad :) Gillar din blogg, smarta inlägg! Pussen! /Lady

2009-07-26 @ 12:31:32
URL: http://www.ladyandhertramp.blogspot.com
Postat av: Smojo

Lady and her tramp - Jag har synat den noggrant och den är garanterat manipulerad.. till min besvikelse. Tack så mkt för komplimangen, sånt värmer alltid extra mkt :) Puss

2009-07-26 @ 23:40:37
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Me

Jag vill ha en runkstund

2009-07-27 @ 15:07:23
Postat av: Smojo

Me - Det är väl bara att köra det ;)

2009-07-27 @ 21:46:08
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Me

Ja det e väl det

2009-07-27 @ 21:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0