Halvtaskigt Inlägg.

09.08.07 / 08 - 00.13



Nu är det dags att bli kåtare än kåtast.. bara för att det ännu en gång är "den veckan i månaden". Suger rätt stenhårt! Inte bara kåt som i att knulla, utan jag är sjukt sugen på att suga kuk också. Hade jag en pojkvän nu skulle han antagligen vara en av de lyckliga männen som får obegränsat med avsugningar medan denna vecka infaller.

Jag skulle vilja ha en viss kuk här just nu. En kuk som jag inte smakat på ett tag. Men det är en omöjlighet.. Han är nu upptagen av förhållande. Och trogen som han är så blir det inget Olle. Det är något han är grym på, så GRATTIS du tjej som fått satt dina tänder i honom. Eller kanske inte tänderna bokstavligt talat.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Lady

Gud, jag vet exakt hur du menar att du är sugen på att suga. Jag har fått kuk i dag redan, men det kan aldrig bli för mycket.

2009-08-08 @ 19:27:50
URL: http://www.ladyandhertramp.blogspot.com
Postat av: samborombom

Obegränsat med avsugningar? Du anar inte hur många minuter, eller rättare sagt timmar, det skulle kunna bli;)

2009-08-10 @ 07:24:57
Postat av: BA

hahaha härlig du är.....



Kan bara instämma i att ja den killen hade nog varit överlycklig över ditt sugbegär...



Förstår att du gillar det men skulle vara intressant att höra dig beskriva hur du helst suger...

2009-08-10 @ 09:51:23
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Smojo

Lady - Nej, du har så rätt så! Inget annat än kuksugen för tillfället :)



Samborombom - Ska vi testa ;)



BA - Haha, ska jobba på en teknikförklaring. Tror den kan speglas i min blogg, men jag ska grunda mer och verkligen memorera hur jag gör ;)

2009-08-11 @ 01:27:27
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: samborombom

Visst, men det kanske är bäst att vi planerar in det under semester för att slippa avbryta. Har svårt att tänka mig att jag skulle få nog i första taget.

2009-08-11 @ 13:09:51
Postat av: Smojo

Samborombom - Naw, du är bara för bra du! Jag tror du är min själsfrände ;)Vi kan ha all tid i vääärlden! Så när tar vi semester?

2009-08-11 @ 23:49:38
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0