Senaste Nytt.

09.08.04 / 05 - 02.18

Fan, jag har tappat det. Igen. Jag har ingen som helst skrivlust. Och att Handsome Ranger slutade med sin blogg gör inte saken bättre. Hans blogg var en av de anledningarna till att jag slösurfade runt på kvällarna. Dessutom har jag semester och de senaste fyra dagarna har jag knullat mer än bloggat (oavsett om det bara vart 1,5 ggr).

1,5 ggr är pga att det var ett fylleligg. Jag var duktigt på kanonen och lyckdes få hem ett äkta engångsligg. Det var Adam, lagom ålder och med det alltså några år över mig. Tyckte dock han såg lite yngre ut, men jag gillar ju lammkött så det går fint det. Han var sjukt lik Adam Sandler (därav smeknamnet) när jag tänkte efter dagen efter och fylleglasögonen trillat av. De senaste två gångerna jag vart ut har jag vart så dyngfull att jag inte ens kan hålla mig på mina egna ben. Det skrämmer lite när man tänker på vad man ev säger och gör.



Ok ligget. Av det jag minns var det helt ok. Vi hade iallafall oralsex och det smakade bra så att säga. Men antar att han också var ganska full med tanke på att hans kuk inte riktigt hängde med fullt ut. Vi bestämde oss för att sova istället och sen fortsätta mer sen. Det var faktiskt fantastiskt att vakna med någon som höll om mig och väckte mig med ett stånd mot rumpan. Det var inte igår. Han tog sin kuk och gned den mot min rumpa medan jag flyttade hans hand från sidan av min kropp till mina bröst och dess styva bröstvårtor. Han smekte dem skönt och det tog inte lång tid tills jag var tvungen att vända mig. Några luckor finns även här och rätt var det var så låg jag på rygg med honom över och i mig. Otroligt skönt då det var ett herrans tag sen jag faktiskt hade sex. Eller framförallt LUST. Efter sexet klädde han på sig och gick hem. Så skönt att få vara ensam ett tag.

Diskuterade denhär sexgrejen med min kära vän Skåningen. Kom fram till att jag vill ha det på några olika sätt vid fylleligg.

~~~~~~~~~~~~~~~

1. Om vi båda är salongsberusade och du är ett engångsligg vill jag att du knullar mig skönt, hårt och länge med massvis av oralsex på natten och sen drar. I det fallet att vi är hos dig, så lovar jag att dra.

2. Om vi båda är kanonfulla och du är ett engångsligg vill jag att vi försöker göra det bästa av situationen och försöker. Men du får gärna stanna och hålla om mig medan jag snarkar och pratar i sömnen för att knulla igen på morgonen, sen vill jag att du åker. Vilket jag såklart skulle göra om vi var hos dig.

3. Om Du är kanonfull och jag nykter kan vi försöka, men lyckas det inte är det lika bra att åka.

4. Om Jag är kanonfull och inte du, får du gärna hålla om mig tills jag somnar utan sex.

5. Om jag gillar dig sen innan och du inte är något engångsligg kan vi knulla på natten, morgonen och i 12-tiden, sen kanske vi ska skiljas åt ett par timmar innan du är välkommen tillbaka på bakis och kvällsmys.

~~~~~~~~~~~~~~~

Av någon lustig anledning vill jag vara ensam dagen efter. Fast det handlar om tiden mellan typ 12.00 och 18.00, sen är man lagom fyllekåt för lite extra mys.

Imorgon ska jag knulla igen. Jag tror jag är tillbaka. Det är R som kommer hit. Han är bra konstig den där mannen. Jag vet inte vad det är. Men han har en enorm dragningskraft. Jag känner lite extra för honom sexuellt. Ingenting kärleksfullt utan jag är lite sexbetuttad i honom. Igår ville han att vi aldrig mer ses. Idag vill han ligga. Jag vill alltid ligga med honom och därför säger jag inte nej. Han är den enda jag inte riktigt spelar "spelet" med.

Min Huligan kommer till Sverige i Sept eventuellt. Jag vet inte om vi kommer ses. Vi har messat och imorgon skulle vi tydligen prata i telefon. Vilket är helt ok och jätteroligt. Men Jag vet inte om det blir så mycket mer än så. Synd för jag gillade honon verkligen.

Nu natt
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: BA

intressanta synpunkter kring engångsligg samt ditt senaste sex äventyr.... kan hålla med i mycket av det du säger, men framförallt gillar jag när ett engångsligg kan prata och inte bara gör något som tex drar direkt efter.......

eller för den delen att jag själv säger det rakt ut innan jag drar tex... sen är morgon sex jäkligt mysigt och bygger upp det hela till nya nivåer av kåthet, hårdhet och orgasm..... härligt att sova med någon i sin famn också.... för den delen..



ha det bäst och kul att du återfått sexlusten.. vet hur det kan vara...

2009-08-06 @ 11:20:52
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Smojo

BA - Självklart pratade vi lite innan han gick. Det där var mer i stora drag. Vi kysstes tom. Men inget nummerbyte vilket är skönt :)



Ja lusten kom och den finns kvar, dock inte så stark att jag gör vad som för att "lätta på trycket", men det är ju bra att man går med huvudet högt :)



2009-08-06 @ 11:57:59
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0