Välkommen Tillbaka

09.04.18 - 17.39

Och så har ännu en ganska halvtråkig fredag passerat. Jag var hemma med en god vän och kollade på filmer. Somnade ganska tidigt eftersom jag skulle jobba idag (!). Hade haft på känn hela dagen att det skulle ske något på kvällen. Som att någon skulle höra av sig. Men det hände inget..



..tills kl slog 03.00 då jag vaknar hastigt av att det plingar i mobilen..
Van vid att det var kompisens struntade jag i det, innan jag såg att min mobil låg och lyste för fullt. Mitt hjärta hoppade till. Tänk om..
Men nej, det var inte Olle. Men det var däremot V som från ingenstans undrade om jag var busig. Jag pallade inte svara eftersom jag ändå hade en kompis där, skulle upp tidigt och sov.
Men i fyra snåret ringer det och det var ingen mindre än V som även ringer.. Jag svarade iallafall inte.

Idag har jag reflekterat över det och kommit fram till att när Olle är het på gröten, då är V det också. Jag trodde det var sista gången med V sist. Och jag hoppades lite att det var det. Just för att han är grym i sängen.. verkligen GRYM och han är fortfarande "förbjuden frukt" och jag borde hålla tassarna borta. Verkligen.
Men man kan ju inte mer än att le lite åt hur skön han må tycka att jag är ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Ja, dessa SMS.:)

2009-04-19 @ 10:30:43
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0