Ta Mig!

09.04.30 - 23.17

Nu är jag sugen igen. Min sexlust har de senaste dagarna vart lika med NOLL. Förutom korta perioder av lustbloggs kåthet. Har onanerat till Alla Dessa Kvinnor bloggen idag. Fantastiska historier lika fantastiska och våta som Sex och Singels smaskiga inlägg.
Jag är så otroligt imponerad av mäns förmåga att fånga kvinnlig uppmärksamhet. Det låter kanske konstigt med jag skulle nästan kunna säga att jag haft fördommar vad gäller detta. Men jag är helt klart överbevisad! Det gör mig stolt, kåt och sugen.



Kom och släck min hunger efter kuk. Håll om mig hela natten. Kyss mig när jag förtjänar det som minst. Jag vill bli överraskad. Jag vill vakna av att en hand smeker mina bröst. Jag vill slumra tills den när min våthet. Jag vill känna tyngden av en manskropp ovanpå mig. Jag vill smeka en hård kuk. Jag vill känna en tunga massera min klitoris. Jag vill ta samma hårda kuk i min mun och smaka på försatsen. Jag vill att den kuken glider in i min våta fitta och fyller mig. Jag vill känna vibrationerna av en orgasm skölja över mig. Jag vill känna den varma satsen mot min hy. Jag vill känna värmen efteråt när två manliga armar kramar min nyknullade kropp. Jag vill känna de manliga fingrarna smeka min nacke tills jag somnar. Jag vill så mycket!

Mina Olletankar har återvänt. Han fyller min hjärna. Jag minns hans lukt så väl och ibland kan det kännas som att jag fortfarande kan känna hans doft här hemma. Hans fantastiskt mjuka och håriga bringa gör mig fullkomligt galen. Och hans stora, hårda kuk gör mig våt. Jag är beroende av Olle. Olle är min drog och mitt heroin.
Jag vill sluta, men det går inte. Sålänge han återvänder gång på gång är det så svårt att sluta. Men en dag (snart hoppas jag) ska jag bli kär. Kär i någon som är kär i mig och Olle kommer försvinna. Värst av allt detta är att jag önskar att det kunde vara Olle..

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: INTI

:)

2009-05-01 @ 19:21:55
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: Me

Om du var inloggad nångång så skulle jag kunna stilla det kåt het genom att bjuda på en avrunkning i cam. Puss

2009-05-04 @ 17:40:04
Postat av: Me

*din

2009-05-04 @ 17:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0