Bitterfitta

09.04.13 - 17.25

Hej alla rara.
Nu är jag så sjukt irriterad på att vara singel. Jag är trött på det nu. Jag blir det med jämna mellanrum och imorgon kommer jag säkert ha ångrat mig. Man tröttnar på att aldrig få vakna bredvid någon man gillar som luktar karl. Någon man kan trycka sig emot och snusa i nacken. Någon som vänder sig och kysser en. Någon man kan morgonknulla med. Jag är så sjukt bitter och besviken på gårdagen. Vad fan är det för fel på vissa män? Jag vet att jag tycker det är tråkigt i ett förhållande när man bara hänger och gör ingenting. Och jag vet att jag föredrar att vara singel framför det! Men vart är alla söta, heta, fantastiska, roliga och påhittiga killar? Är alla upptagna? Jag stör mig också på mig själv för att jag är så förbannat velig och kåt. Jag känner mig som ett sexobjekt, som iof är ganska trevligt på sitt sätt. Men jag vill visa mina andra kvaliteter. Jag saknar att ha någon som vill ha en på mer än ett vis. Jag vill så mycket i mitt liv. Så mycket som bara går skit. Jag tror att jag är lite mensdeppig. SKIT MENS!



Appropå mens har jag funderat över ordet. Det suger. Finns det något finare ord för det? Jag brukar dra med att "perioden inte är så bra". Vadå period? Fan jag skulle vilja kunna säga "Jag har liljor mellan benen i några dagar". Det skulle ju ingen fatta. Fan för mens. Fan för skitdejter. Fan för singellivet just nu.

Ligger fortfarande med på lustbloggar. Med en fin 4e plats. Gött.

Hoppas ni har en mer fantastisk dag än mig idag. Jag hoppas jag kommer tillbaka snart!
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Me

Morgon knull och mitt på dagen knull e så sköna. Jag skulle behöva någon att mitt-på-dagen-knulla med ibland haha för då mår man lite bättre. Jag e glad att jag slipper ha mens. Kram o slick.

2009-04-13 @ 22:27:17
Postat av: M

Absolut, att känna något och dela mer och att det andra finns, är världsklass. Instämmer på din känsla. Hoppas du strax är tillbaka på banan. :)

2009-04-14 @ 00:14:02
URL: http://sextankarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0