Fantastiskt!

09.04.27 / 28 - 00.28

Det knackade på dörren. Jag höjde blicken från boken och kollade dit. Gick upp och öppnade dörren.
Han var vackrare än någonsin och luktade fantastiskt.
Han såg på mig. Sa hej. Sen kysste han mig. Hungrigt och fantastiskt. Han har saknat mig. Han sa det aldrig, men hans kyssar talade sitt sanningens språk. Han sög på mina läppar och smekte mig baksida. Efter ett mjukt, hungrigt och hetsigt kyssmarathon tog han ett fast tag om ena bröstet. Jag stönade till i njutning. Så fantastiskt att äntligen känna hans beröring igen.
Han letade sig ner vid brösten för att knäppa upp klänningen. Han klagade lite när han sa: "Har du tagit på dig en klänning med så mycket knappar som möjligt?". Det var ett vackert klagande. Jag fnissade till och hjälpte honom knäppa upp alla knappar medan han kysste mig.
Mina kläder föll till marken och jag slet av hans tröja. Utan att förvana eller att ens ge han chansen att indikera kysste jag honom medan jag ledde honom till sängen. Väl framme var vi nakna. Det enda plagg som fanns med var mina små små spetstrosor. Jag såg honom i ögonen och kysste hans fantastiska bringa. Den är hårig, den luktar gott och den är mjuk. Väl nere vid den enorma kuken tog jag den i ett fast grepp. Lät min tunga slicka från roten till ollonet. Tog den i min mun och sög den skönt. Han njöt av mig och jag njöt av honom.
Han tog upp en kondom ur fickan på jeansen som låg slängda på golvet. Han öppnade förpackningen och satte på den på sin hårda kuk medan jag slickade hans pung och masserade mellangården.
Han la sin sköna och fina kropp över mig och gled in i mitt inre. Hans stora kuk slog bott och det var en bitterljuv smärta som gick som en il genom kroppen. Efter ett tag övergick det i total njutning. Jag hade glömt hur skön han var. Jag hade glömt att han är så fantastisk! Efter ett par fantastiska minuter kom han. Så krampande skönt när hans kuk kommer i kaskader. Han andades ut på mig. Vi kysstes under hela samlaget och han andades i mitt öra. Han hade kvar sitt fantastiska ansikte mot min kind och jag kunde höra varenda andetag. Jag smekte mina händer över hans rygg. Den är otroligt skön.




Jag vet idag att jag inte är kär i Olle. Men han är fantastisk. Och det var underbart att känna hans kropp mot min igen. Jag har aldrig känt honom så levande. Jag har aldrig känt hans kyssar så starkt.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: INTI

Fan vad underbart skrivet! Mer, mer!

Puss och kram!

2009-04-28 @ 09:01:49
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: M

Nice.:)

2009-04-28 @ 16:10:28
URL: http://sextankarnas.blogg.se/
Postat av: Fuckaliciouz

Hej, förlåt för det sena svaret.

Vi har haft problem med bloggen så vi har inte kunnat ta emot kommentarer eller publicera inlägg.

Men nu till tävlingen, vi har fått in 4 eller 5 bidrag så fattas några.OM du känner någon som vill vara med så tipsa gärna:)



2009-04-28 @ 17:16:01
URL: http://fuckaliciouz.blogspot.com
Postat av: Smojo

INTI - Tack å tack. Äkta känsla bara ;) Puss o kram på dig med :P



M - Tackar tackar, det var det ;)



Fuckaliciouz - Jag ska ligga i och tipsa mina bloggare ;) Hoppas det ger utdelning :D

2009-04-28 @ 22:13:11
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: adk

så sköööönt!

2009-04-29 @ 19:31:07
URL: http://alladessakvinnor.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0