Eftertanke och Förtanke.

09.04.09 - 23.44

Har ännu inte kommit över gårdagens skjut. Så fantastiskt skönt och välbehövt. Jag är i sjunde himlen. Det känns som jag inte behöver ligga på en vecka eller så. Men men. Imorgon är det dejt, så då vet man aldrig vad som händer. Beror helt på situationen och känslan.



Jag är spänd och nervös för att träffa Polisstudenten. Jag har svårt för det där med "blinddates". Så himla svårt att veta vad han ska tycka om mig och framförallt vad jag ska tycka om honom. Om man endast utgår från utseende på en sådan dejt blir det himla svårt att bedöma om personen i fråga har andra goda erfarenheter. Men ändå är jag fast bestämd på att det oftast krävs en första dejt för att veta om det är en karl man skulle kunna få känslor för. Eller en karl man bara vill ligga med. Eller sista alternativet.. att det är kört.
Morgondagen får utvisa. Återkommer naturligtvis med resultat!

Nu måste jag sova om jag ska kunna ta det ansvaret mitt arbete kräver av mig imorgon.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: MissLust n' Desire

Mmm, du verkar haft det riktigt, riktigt trevligt häromdan! :)



...lycka till imorgon! ;)

2009-04-10 @ 01:43:54
URL: http://lustndesire.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0