Inte ett ligg i sikte...

08.09.23 - 22.59

Det står still på sexfronten just idag... trots att jag faktiskt har några potentiella ligg!


•-          Först har vi Olle som svalnat otroligt sen jag nyss blivit "en på marknaden" igen.


•-          Sen har vi "Sundsvall" som faktiskt är så upptagen som man bara kan bli, fick FETDISSEN av honom igår... men vad kan man begära av en av de mest upptagna? Hade så tokig sex med honom på en Mc Donald's toa förra fredagen. Han verkligen knullade mig behövligt!


•-          En av kandidaterna är ju även A (av skäl kan jag inte skriva ut namnen på vissa män), men han är inte det minsta sval! För ca 2 minuter sen blev jag erbjuden en skön natt... enda problemet är ju att jag är så sjukt trött efter jobbet idag så jag orkar inte ta t-banan till söder för att tillfredsställa honom och sen hela natten fundera på om jag ska "ta min del" när han somnat!


•-          Sen har vi Lammköttet och han är så sjukt upptagen och så sjukt långt bort en kväll som denna... Honom har jag ett oavslutat äventyr med. Vi har bara träffats för oralsex en gång och en munbehandling på honom sist förrförra torsdagen (jag hade ju den roooligaste veckan i månaden såklart). Han är skyldig mig en, det vet han! Vi har dock aldrig haft det där heta och galna ligget ännu! Men det kommer, det kommer.


Ikväll blir det "ta hand om sig själv" afton med massa sköööönt... mmm


2. (Johan)

När jag och Martin hade vart tillsammans ett tag märkte jag att jag småförälskat mig i hans bästa vän Johan som då var tillsammans med en av mina bästa vänner. Detta höll mig från att erkänna min naiva "kärlek".

Efter ett tag åkte min kära vän till England på språkresa ett längre tag (vad det kändes som då). Jag och Johan lärde känna varandra bättre och jag erkände för honom att jag inte längre hade rätt känslor för Martin och han hjälpte mig som en väldigt bra vän att fånga mod att göra slut på den lilla "romansen".

Martin blev förkrossad av nyheten, jag var nog den första tjej han varit sådär mysigt fjortiskär i...


En vecka gick och jag fick ett brev från min vän i England där hon förklarade hur hon förlorat oskulden och hur mycket heta killar hon träffat. Hon skrev även i brevet att jag inte skulle hälsa Johan. Detta fick mig att fundera på om det fortfarande var hon och Johan... En fest i mitt hem var på tapeten och vi träffades hela "gänget" hos mig för att dricka oss fulla på folköl och röka Prince cigg.

Jag gick till Johan (som vid den här tiden TOKflörtade med mig) och frågade rakt ut samtidigt som jag erkände mina egna känslor... han svarade med en djup kyss (kanske den djupaste och mysigaste till det tillfället i livet) och sa att han och min vän inte var ett par längre och att mina känslor var besvarade.


En festival låg planerad på agendan och vi var alla där och festade rejält. Vi sov hos mina föräldrar i deras husvagn alla tjejer i "kretsen" (som far min kallar den). Den här kvällen följde Johan med och i den husvagnen med en "black jack" kondom hade jag mitt 2a samlag. Den var inte alls lika stor som Martins och jag minns ärligt talat inte mycket av händelsen förutom att jag inte kände smärta.


Efter ett tag var det dags för min vän att återkomma hem från England i samma veva som jag och en kompis åkte till Spanien. Detta resulterade naturligtvis i att min vän var flyförbaskad (eftersom de inte hade gjort slut) och att de blev tillsammans igen. Jag var så ledsen och jag grät så mycket, men mest av allt var jag förbannad på honom och på mig själv för att jag trodde honom... för att jag gjorde så mot min vän och mot mig själv!


Väl hemma hämnades min vän på mig (rätt åt mig), jag hade ett lååångt samtal med Johan som senare gick ut i skogen med min vän hängandes på armen. Det kändes som hon hånlog mot mig, men det tror jag bara hon gjorde inombords.

Efter ett tag kom vi båda på vilken skithög Johan var och blev vänner igen och det är vi än idag :)

-:Over and Out:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0