Utfallet..

09.05.14 - 11.44

Som jag sa innan skickade jag ett mail till Rockkillen och frågade om jag kunde lita på honom vad det gäller en fråga i sexuellt syfte. Han svarade att jag självklart skulle kunna det.
Jag berättade om min fantasi och vad R är redo att göra för att uppfylla den. Jag skrev också att jag hoppas att han tar det på rätt sätt utan att bli stött och snarare tar det som en komplimang.
Skrev att jag tänkte på honom då jag antar att hans gränser är detsamma som R's. Nämnde även att det enda han egentligen behöver göra är att bli avsugen.



Fotbollshunk
möter
Rockkille



Skickade detta sent igår natt.. Vaknade halv 11 av att telefonen ringde.. Det var Rockkillen. En klump i bröstet bildades och jag darrade på rösten när jag svarade.
Han frågade om jag sov och jag sa ja. Han sa att han kunde ringa senare istället.. Hur tänkte han? Kunde inte bli mer klarvaken än jag var då. Han pratade på allmänt och jag kände att jag var röd i hela ansiktet.
Och så kom vi till det väsentliga..
- "Vilket mail. Det var väldigt fint skrivet." (Rockkillen)
- "Mmm tackar.." hihi. (Jag)
- "Mitt svar på frågan är.. Ja. Och om du säger att han gjort det innan kan jag säga att jag också gort det".. (Rockkillen)
Sen rullade det på med frågor som var? När? Hur? Och vad vi vill att han ska göra mm.
Dethär blir världens grej!! Och vad vill jag mer? Kanske en full trekant..

Jag har messat R men har inte fått svar ännu. Fattas bara att han backar ur nu.. Han skulle bara våga! Haha.
Nu ska jag fortsätta denhär dagen med ett leende på läpparna!

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Jeoma

Vad roligt! :D Hoppas verkligen att det blir av!

2009-05-14 @ 14:31:17
Postat av: Smojo

Jeoma - Det verklar gå vägen dethär ;)

2009-05-14 @ 15:00:40
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: samborombom

Där ser du, du vet att du vill med hela kroppen. Och vet du vad, det kommer bli GRYMT GÖTTIGT för dig! Gå nu runt och visa upp ditt glada, ivriga smile så det smittar av sig på hela stan.

2009-05-15 @ 09:35:51
Postat av: mammatezzan

vad härligt att båda vill. berätta sen ;)

2009-05-16 @ 08:04:01
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0