[email protected]

09.07.16 - 23.17



Jag fick en kommentar på senaste inlägget. Den triggade igång tankar i mitt huvud. Och jag skulle gärna vilja att det går (har ju försökt innan) med att få Er män att skicka fina kukbilder till bloggen. Innan har det varit i form av gästutvik som gav resultat NOLL. Men med ett nytt försök nämner jag till alla män som läser min lilla blogg att vänligen skicka ett litet bidrag om Ni vill.
Jag tror poängen egentligen var att bara skicka till mig så jag fick något mumsigt att titta på. Men jag vet inte hur nära desperat det skulle vara om det bara var för min del.. Fast å andra sidan är ju kukar något av det mest fantastiska jag vet.
Om du känner att detta är något för Dig och Du gärna delar med dig kan du skicka din kukbild till: [email protected] Alla storlekar, tillstånd, sneda eller raka, piercade eller orörda, håriga, rakade eller ansade.


 
Vill tillägga att ALLA sorters gästutvik är välkomna så länge de inte innehåller material som inte är lagligt. Så alla Kvinnor, Ni är också hjärtligt välkomna!

Kille, tjej, straight eller gay - Ge mig :P
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: INTI

:)

2009-07-17 @ 20:39:46
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: samborombom

Kanske blir det lite fotosession nån dag när humöret är på topp, men en sån sak måste ju tänkas igenom ordentligt. Ljus, vinkel, skärpedjup...



snyggt rim förresten;)

2009-07-19 @ 16:05:06
Postat av: Me

Ska kuken spruta på bilden eller ska den bara vara hård?

Jag vill ha sex nu...... hehe

2009-07-19 @ 20:50:23
Postat av: Smojo

INTI - :)



Samborombom - Klart det blir!!!! Jag vill titta på dig ;) Du vet hur nyfiken jag är.. :P



Me - Den ska vara så som "ägaren" tycker den är vackrast!! Du blir det personligt och antagligen förblinande vackert ;)

2009-07-20 @ 01:02:19
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: BA

hmmm det här ska bli spännande att följa och vara delaktig i så snabbt ens egna spärrar har släppt L



gissar att smojo njuter redan i sin fantasi eller?



kram

BA

2009-07-20 @ 13:59:27
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Smojo

BA - Smojo njuter ;) Men jag tycker det är dags att släppa spärren :P Puss på dig

2009-07-21 @ 01:33:22
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0