Tillbaka.

09.09.02 - 20.53

Och så var hon tillbaka.

Det har vart en umtumlande tid. Inget sex. Inget behov. Ingen lust. Eller lust finns. Nyfikenhet efter någon som jag inte pratat med på länge. Eller vi har ju egentligen inte pratat någonsin. Bara på msn. Men oavsett frånvaro tänker jag på honom ibland. Undrar hur han skulle vara som älskare. Fantiserar, drömmer och önskar. Komplicerat är det. Som vanligt. Jag tror och hoppas att han vet vem han är. Det tror jag.

Jag har vart någon annanstans ett tag. På en annan blogg faktiskt. Och Nej. Ni kommer inte få veta vilken. Det är min hemlighet. Och kanske någon annans också. Men den är inte för allmänheten.

Det är lustigt hur en sak kan leda till en annan. Det jag menar är att mitt liv för tillfället är upp och ner. Som jag sa, så har det hänt mycket. Många saker har lett till andra vad det gäller arbete och sociala livet. Jag har insett saker och lärt mig att kärlek inte är någon lek. Otrohet kan vara si och så. Och man blir starkare som person om man tar tag i saker. Det gör jag nu. Fast jag har det ganska svårt. Och känner mig ganska motarbetad.

I helgen blir det kul. Huliganen kanske kommer till Stockholm och... ja det blir kanske mycket att berätta sen. Beror på utgången av helgen. Men jag väntar med spänning.

Hoppas Ni ej gett upp hoppet om mig kära läsare. Smojo är snart "Back on Track".
Nu är det grubblingstid.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Klumpesnusk

Välkommen tillbaka in i värmen! kramar

2009-09-02 @ 21:25:54
URL: http://www.klumpesnusk.se
Postat av: mammatezzan

I'll be here =)

2009-09-02 @ 21:38:36
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var fan just ett grubblande och ganska intetsägande inlägg S. För t o m när man läser det en andra gång, inser man att du anstränger dig att inte säga nånting. Men det kanske ÄR naturligt just i grubblingstider - att inte säga nåt innan man grubblat klart. Och dessutom... t o m när du inte säger nåt, så säger du det vackert ändå! så wtf!? :)



Ser fram mot "back on track"



P

2009-09-03 @ 00:46:37
Postat av: Smojo

Klumpesnusk & Mammatezzan - ÅÅhh tackar så mycket!



P - Wow vilken eloge! Tack så mycket. Det värmer att höra. Det är något jag inte ens kommer berätta nu, när grubblandet är klart och jag känner mig mycket gladare!



2009-09-03 @ 23:15:30
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0