Gårdakvarnar och Skit.

09.09.07 / 08 - 00.22

Jag försökte sova. Det var torsdag. Kl var 02.30. Mina tankar var i Manchester. Då.. helt plötsligt plingar det till i mobilen. Och jag vet.. jag vet att det är Huliganen.
Jag tar upp mobilen och läser. Han skriver: "Where are u?". Jag svarar att jag ligger i sängen. Försöker sova och ska jobba dagen efter. Han svarar inte. As.
Kl 06.03 ringer min telefon. Jag tror ju nu att det är min väckarklocka. Men det är det inte. Det är Huliganen som ringer. Frågar vart jag är. Berättar att han är i Stockholm. Han är duktigt packad och vi lägger på. Kl 06.18 ringer det igen. Samma sak. Samma frågor och samma tjat. Han ville att jag skulle hoppa över jobbet. Strunta i det och åka till Sheraton Hotell. Kramas med honom hela natten. Jag avböjer.

Håkan Hellström på Grönan. Fler som var där? Det var grymt. Jag har aldrig vart något jättefan av honom, men shit vad bra han var live. Helt fantastiskt faktist. Det var inte bara så att han var grym. Hela kvällen var sjukt grym. Vi hade hur kul som helst och festade redigt.

På kvällen hör han av sig igen. Huliganen. Den här gången fullare än på torsdagen. Han sluddrar och frågar vart jag är. Jag förklarar. Ger vägbeskrivning. Han kommer dit. Men kommer inte in. Han är för full. Jag var nervös när jag skulle gå ut och möta honom. Jag var inte ens säker på om jag skulle känna igen honom. Det gjorde jag.. nätt och jämnt. Jag hade kunnat se honom i en skock med människor. Men nu kan jag!
Jag frågade (snäll som jag är) om jag skulle gå ut och följa med honom. Han svarade att han ville att jag skulle stanna och ha kul med mina vänner. Det gjorde jag också. Vilket jag fick skit för senare.

Han ringde när jag skulle ut ifrån stället. Han skulle hämta mig med taxi. Han hämtade upp mig. Glad att se mig. Styrde vår kos mot Sheraton Hotell. Där utanför förklarade jag för honom att jag inte ville ha sex. Att jag hade tjejveckan och att det inte kommer på fråga. Han sa att det var heelt ok. Han ville bara kyssas och kramas så det var helt ok. Väl uppe på hans rum (som förövrigt var dubbelt så stor som min lilla etta) la vi oss på sängen. Vi pratade, kysstes och han försökte komma innanför trosorna. När jag sagt nej tre gånger är det NEJ för mig. Då finns det INGET värre än fler försök. Så jag blev lite irriterad och sa att det inte kommer bli sex den natten. Han blev sur som en citron. Förklarade att jag minsann var en "stupid cunt" (vilket är absolut EJ ok för mig). Detta var jag för att jag lämnade honom utanför och för att alla tydligen var det, inkl han själv. Sen sa han "Fuck off, I call uu tomorrow". Huh!!! INTE ok. Jag hoppade i skorna och stapplade därifrån. Arg som ett bi.

Idag fick jag ett "I'm so so sorry" sms. Jag skrev att jag tyckte han var riktigt DUM. Att han gjorde mig arg och ledsen. Han skrev att han ännu en gång var "so so sorry" och "u did'nt deserve that". Tack! Jag skrev att jag inte heller tycker att jag förtjänar det. Han vet att han har gjort fel. Han har ångest och han vet hur han blir av för mycket.
Jäkligt synd måste jag säga. Jag hade verkligen hoppats på att få träffa den Huliganen jag träffade senast. Men det kanske aldrig blir så.. bäst att inse det.

Kukar:
Jag vet att Ni som följer mig sitter spända för att få läsa om kukarna. Det komiska i min kukhistoria från helgen är att båda kissade, eller var precis klar.

Fredagskuken. Den tillhörde Huliganen. Han kissade när vi kom hem. Med öppen dörr. Jag kollade inte. Men vi pratade samtidigt. Det blev tyst (inget som rann i toaletten alltså) så jag kollade in. Då stod han med kuken i handen och torkade lite (!) Han höll fram den och visade den. OJ vad jag önskar att han inte betedde sig som ett AS. Den var maffig! Mums.

Lördagskuken. Är en sjuk sak. Jag och min vän promenerar på stan. Genom kyrkogården vid t-centralen, den som går upp mot drottninggatan. Där stod en karl och kissade. Man såg hela dasen. Och det var inte världens mest fantastiska syn. Mest äckelvarning på den.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: samborombom

fel fel fel.. Vad det kan göra ont när saker, människor, möjligheter inte kommer till sin rätt. Otur, slarv, dåligt tajmade sammanhang. Allting är vackert i rätt miljö. Två ord sticker ut, två ord som skickar ilningar genom min kropp när de kommer från dig. "Maffig. Mums." Du kan inte skriva ett inlägg utan att trigga, din natur gör det omöjligt. Försök bara;)

2009-09-08 @ 11:44:53
Postat av: Smojo

Samborombom - Åh Tack Tack! Det var ett "maffigt" omdöme av någon jag anser vara väldigt "mums" ;) hehe, nu fick jag till det :)

2009-09-09 @ 00:36:44
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0