Sex?!

09.09.13 - 22.52



Sköna dagar att vänta. Förhoppningsvis.

Imorgon har jag en sexdejt. Med R. Så det gäller att inte hålla hoppet öppe alltför mycket. Jag vet ju hur den karln kan backa ur i tid och otid. Men utan onani eller sex i 4 dagar kan ge en fantastisk utdelning. Så jag hoppas kanske mer än jag borde..
Kommer han inte imorgon så blir det onaniafton i Smojo's lya. Även om jag verkligen gillar R och hoppas på honom finns det en annan jag hoppas mer på. Vi kan kalla honom Mr Telefonsex. Han vet att jag vill. Jag är nästan säker på att han vill. Men han är inte alltid tillgänglig. Även om han nu är förstahands alternativet är det himla komplicerat att få ihop.

Helgen har vart otroligt lugn men känner ändå att jag behöver sömn. Jag är inte van vid lite sömn under mina lediga dagar, men det har helt klart varit värt varenda sömnlös timme. Och att slippa vara bakis! Är det inte fantastiskt?!

Jag vill bara bli våt. Känna hans fingrar smeka min nakna kropp. Känna hans våta och mjuka tunga mot min klitoris. Få ligga under tyngden av hans kropp. Och jag vill mer än gärna smaka honom. Tiden går och spänningen ökar. Snart. Snart ska vi väl?

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: P

Visst är det härligt när man bygger upp det! En skön skön förväntan. OCH när förväntan sen överträffas av verklighet. Verklig beröring, kemi, elektricitet, våthet - i mitt fall hårdhet - och skön och skär kåthet som bara blev helt galen av uppdämningen!?



Så... hur BLEV din uppdämda sexkväll till slut S? tell us!:)



/P

2009-09-14 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0