Onanist - Javisst!

09.09.14 / 15 - 02.19

Fan i helvetes jävla skit! Jag har såklart inte haft sex. Vad trodde jag egentligen? Han är aldrig tillgänglig! Jag tror jag blir galen. Iochmed detta har jag naturligtvis misslyckats i min lilla tanke om att hålla mig från onani till sex.

Helt nyrakad, nyduschad och fräschast i hela jävla världen är det svårt att motstå sig själv när man är så sjukt arg som jag blir när han ej kommer. I dubbel bemärkelse ärligt talat. Fan! Så vad gör man? Onanerar, onananerar och onanerar igen. Nu är jag helt slut och kommer inte njuta av sex om jag inte håller mig från onani igen. Men jag blir på sjukt dåligt humör av allt när jag håller mig. Dessutom blir jag kåt som fan och kollar in folk som jag annars inte skulle lägga märke till. Som ex arbetskamrater som jag finner helt osexiga vid sexuella peioder. Det suger. Och ursäkta språket. Men jag hoppas Ni förstår vad detta gör med en kvinna som mig.

Däremot har en annan sak hänt idag. Eller två saker faktiskt. Och det är dessa som hållit det dåliga humöret i någon sådär trim.
Nr 1. Mr Telefonsex hörde av sig. På msn. Det var härligt att få läsa hans ord igen. Det var ju några dagar sen nu. Och kåt på honom, det är jag fortfarande.
Nr 2. Hittade en fantastiskt rolig karl på en dejtingsajt. Han verkar vara lik mig och känns definitivt som dejting material. Ska bara hitta tillfälle och rum. Vi går som "katten runt het gröt" (varför heter det så) om vem som ska ta steget och bjuda på dejt. Jag tänker nog vänta på honom.. Tror jag.

Som jag sagt innan och säger det igen. Skulle det dyka upp någon. Som känns rätt. Så tvekar jag inte. Jag är redo. Jag är inte rädd och jag har inget ex i bagaget som spökar.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: samborombom

Nyrakad, nyduschad och fräschast i hela jävla världen förtjänade du verkligen någon som kom i både dubbel, trippel och kvadruppel bemärkelse. Men du verkar ha skött det bra själv, och DET tar jag med mig för min inre blick i alla opassande lägen idag. Jag väljer vinkeln rakt framifrån, en knapp meter bort;)

2009-09-15 @ 10:50:39
Postat av: BA

fan vad sånt suger när man inte får det man är inställd på.....



hoppas det löser sig för dig snart... kul att du tittar på såna som inte är sexiga/intressanta när du är sexuell hehehehe kom och titta på mig vet jag....

2009-09-15 @ 12:26:49
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Smojo

Samborombom - Det blir en supervinkel ;) Jag tycker också att jag förtjänar det.. Mer och mer. Men men "en riktig kvinna reder sig själv".



BA - Javisst gör det? Jag menade ju att jag tycker mina kollegor som annars inte är sexig då jag är sexuell sexiga när jag är asexuell.. Hänger du med? Klart jag kommer över och tittar på dig ;) Vart bor du? Hehe

2009-09-16 @ 01:49:43
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Tord Oskarsson

2009-10-30 @ 23:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0