Vicoria Silvstedt

09.03.03 / 04 - 03.21

Kollade på tv idag. Eller det gör jag ju alltid, men den här gången var det Victoria sivstedts "My Perfect Life".
Hennes assistent frågade folk på gatan i Stockholm om de tyckte om Victoria och om de tyckte hon var en bra förebild.
Min åsikt på den fronten är att jag ärligt talat beundrar damen. Hon har med storm tagit sig an USA. Storartat (på alla sätt och vis). Hon är en smart och snygg tjej (iallafall innan alla operationer). Det som är synd i hela askungesagan är att hon troligtvis gjort det på fel sätt..
Hon spelar på "den dumma blondinen" grejjen och vinner på det. Men egentligen, frågan är: Vad säger det om alla andra? Alla som bidragit till att det fungerat?
Hon var en vanlig tjej från landet som ville bli något stort. Hon tog till det som krävdes och blev enormt stor. Men är hon en bra förebild? För unga eller för Sverige i helhet? NEJ. Unga verkligen inte! Man ska inte tro att man behöver förändra så mycket som hon gjort bara för att duga. För enligt mig, är det nog tvärtom. För Sverige är det liite pinsamt att de tror efter detta att vi alla är lika, men jag tror stort om mänskligheten och räknar med att de förstår att alla människor är olika!
Detta blev plötsligt extremt negativt, men jag måste säga att jag är på Vickans sida! Just för att jag vet att hennes smarthet tagit henne dit hon är idag. Hon räknade ut hur hon skulle spela för att komma till toppen!



              

Den städade Victoria-looken

         

Och den lite mer nakna Victoria-looken



I vilket fall osar Vickan sex. Och det är väl meningen med min blogg också ;)
Appropå sex.. tror Ni jag fått svar från Sötnosen? Nej. Jag har dessutom helt och hållet trampat över gränsen och stalkat upp honom på facebook OCH skrivit till honom. Ett helt neutralt mail utan någon kram eller något gullegull faktiskt.
Jag skulle verkligen vilja träffa honom. Vill räffa honom ensam och visa mina "skills", för jag kan mycket bättre än jag hade möjlighet att visa. Och kanske han med med tanke på den alldeles för snabba snabbisen.

Olle. Han har jag inte funderat på på någon dag eller två. Tills igår kväll när jag bara kom och tänka på honom. På hans fina leende och hans irriterande sätt att bara plötsligt försvinna! Han är som bortblåst, vilket betyder att han snart stiger in genom min dörr igen och tar mig med storm. Eller kanske.. kanske är han den här gången borta föralltid?!
Det skriver jag varje gång, men det känns verkligen avlägset när det är svalt.

Förresten. Sötnosens kuk. Den var lika vacker som Olles. Den var stor och lika skön. Dock inte lika stor såklart. Olle är helt klart välhängd. Men den var stor och den var vacker och den fick mig att tänka på Olle. Vilket i detta avseende är positivt till Sötnosens fördel.

Nu är klockan sjukt mycket och det suuger. Så sov gott alla vackra, härliga, kåta och sexiga!

En fråga bara: Är Victoria Silvstedt en bra förebild för Sverige?

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: KalsongLinus

Svar: Ja "lunchen" med postkillen var fantastisk ;)

2009-03-04 @ 05:21:19
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0