Mycket nu.

09.06.30 / 09.07.01 - 01.31



Nu har det vart bloggtorka. Det har resulterat i att det är mkt som ska ut nu..
Kommer bli några fina stycken kan jag tro.

FREDAG:
Den kvällen var extremt trevlig. Träffade en av mina bästa vänner. Det var längesen vi sågs hon och jag och vi slog på stort med grillat, bilspaning och snyftfilm med massa snask. Ibland är de kvällarna bara helt fantastiska.
På natten fick jag ett sms. Det var från A. Han bad om ursäkt för bråket. Jag låtsades inte veta vem det var eftersom han tydligen bytt nummer. Jag vet att jag är dålig. Kunde ju ha godtagit ursäkten. Men jag känner att jag hellre tar den någon annan kväll än 03.00 på en fredagnatt..

LÖRDAG:
Är händelserik må jag säga. Först gick jag och två vänner ut och festade till det rejält. Vi gick till ett av favvisställena innan jag kom på att det var dags att gå till nästa. När jag var påväg messade jag Olle. Jag frågade vad han gjorde, han svarade: "Kom just hem, du?". Jag skrev att jag var påväg hem och frågade om han ville ha sällis innan, han svarade: "Är du nära?". I vilket fall blev summan av kardemumman att han var för trött. Men det som är mest uppseendeväckande är avslutet.. Han skrev "Puss". Jag vet att jag överanalyserar. Men för mig är det ganska allvarligt när man från att ha hållt allt på en väldigt professionell "kk-nivå" till en "puss-nivå". Men jag vet ju att om jag skulle fråga min käre vän Skåningen (som alltid talar ren och skär ärlighet) skulle svaret fortfarande vara: "Han vill bara en sak Smojo och det är att knulla. Men han känner att han måste hålla knullet varmt när han tackar nej". Fan för Olle. Än en gång.

I vilket fall blev det att glida vidare. Och i taxin det bar av i satt redan en kille som hakade på. Han var väldigt trevlig och jag tänkte att han var ju rolig att hänga med. Alltid kul att ragga killar med experthjälp. Men det tog ca 10 minuter och en öl senare sa han att jag gjorde honom kåt och att han ville ha mig på alla fyra (vilket verkar vara ett ganska vanligt uttryck bland karlar på sistone). Jag var inte ett dugg attraherad av honom. Han såg ganska bra ut men var totaldyngad och hade inte en speciellt sexig personlighet.

Efter att ha gjort mig av med honom gick jag ut för att röka lite. Tog upp min cigg. Stod där och kände att det var ganska skoj att vara ensam. Killarna flörtade på håll och tjejerna skrattade högt. Jag njöt av min öl och min cigg när plötsligt, från ingenstans en kille kommer fram och pratar. Han pratade inte svenska. och jag fick ganska snart reda på att han var från Manchester och är fotbollstokig. Ok, jag ska vara helt ärlig. Han är fotbollshuligan och då för Manchester United såklart.
Oavsett hans hobby och vad han gör på fritiden var detta en otroligt trevlig sak. Han berättade fängslande historier och gav mig vuxna och mogna komplimanger. Jag måste säga att jag svävade lite på moln av hans sätt att ta mig med storm. Efter ett långt samtal om fotboll, Sverige, England, huliganer och bra eller dåliga killar böjde han sig fram och kysste mig. Han kysser bra min Huligan. Och det "klickade" rejält. Men det är väl min vanliga tur det. Manchester - Stockholm... troligtvis omöjlig kombo.
Han sa att han gillade vårt sätt att kyssas tillsammans och att han önskar att han stannade i Sverige längre än han skulle. Det kom fram att han skulle åka redan på söndagen. FAN! Var min reaktion på det. Det var också här jag gjorde mitt val med lite hjälp av att han sa att han ville ses igen för att jag verkligen var speciell för honom. Jag viskade i hans öra att jag ville sova hos honom på hans hotell. Han blev chockad över mitt sätt att vara rätt fram. Jag sa att det var en liten hake bara.. jag ville inte ha sex. Han förstod detta och berättade att han delade rum med en kompis.
I vilket fall åkte jag med honom till hotellet. Vi mös med varandra länge innan hans kompis kom hem.
På morgonen försov jag mig från något mycket viktigt och fick lov att prioritera. Jag prioriterade att mysa lite till. Det blev rätt hett där på morgonen. Efter massa taffsande frågade han om jag ville bli slickad. Och jag var med en toppen kille, bakis och kåt som bara den. Så svaret var ett givet JA.
Han slickade fantastiskt! Det var sådär underbart skönt och hade jag bara vart helt nykter och utan hans kompis snarkande i sängen bredvid hade jag kommit snabbare än jag någonsin gjort innan.
Men morgonen tog slut och jag fick panikbråttom när jag lämnade hotellrummet. Han kysste mig hej då, vi bytte nummer och han gav mig en Manchester United gåva som minne. Jag kommer aldrig glömma honom. ALDRIG! Men som det ser ut nu messas och rings det ganska friskt och han vill bjuda mig på en resa till honom och se en forbollsmatch tillsammans tätt följt av fortsättningen på vårt mys. MUMS!

DEJTEN:
Var jag på igår. Det var en otroligt trevlig dejt med en kille jag aldrig träffat innan. Det var helt enkelt en internetdejt.
Vi gick på långpromenad i det gröna och bara pratade massor. Vi stannade till ibland och han la sin arm om mig. Efter ett tag kysste han mig även. Men nej. Inget klick direkt. Och jag gillade inte sättet han luktade på. Han luktade inte illa, men det påminde mig om en parfym kidsen hade i tonåren. Den doftar så starkt att man inte behöver duscha, utan kan använda bara den så överröstar den all annan lukt. Han luktade alltså inte illa, men det vart som en dejavu av svettiga tonårspojkar.
Idag hörde han av sig. Besviken på att jag inte hört av mig... Frågade vad jag tyckte om gårdagen. Jag sa som det var: "Den var väldigt trevlig, men det klickade liksom inte. Vad tycker du?". Detta gjorde honom uppenbarligen sur, vilket är ett tecken på att detta aldrig hade fungerat i vilket fall. Så han är nu ett avslutat kapitel.

FUNDERINGAR:
Ja, jag har funderat lite. Tänk om man skulle ha en "co-blogger" som Klumpesnusk innan hade Sheila och nu Phia. Mest för att fylla funktionen av bloggandet när man själv har torka eller av olika anledningar inte kan skriva.
OM jag skulle ha en. Då skulle jag vilja att han var manlig. Jag skulle även vilja att han skriver helt annorlunda mig. Har ju mina favoriter och drömmen skulle vara att få "co-blogga" med Handsome Ranger. Men ändå så tycker jag att hans blogg är alldeles för bra för att vara två. Och det är sjukt bra med uppdatering. Ett annat drömsenario är Alla Dessa Kvinnor. Han skriver FANTASTISKA texter som gör en superkåt varje gång (trots att den bloggen vart tyst ett tag.. Ett alldeles för långt tag dessutom). Annars har jag en trogen läsare som kallar sig Samborombom som jag gillar. Men jag vet inte vad han tycker om att skriva långa texter lämnade för allmänheten att läsa. Ni är många fantastiska män jag skulle välja in case of a "co-blogger". Fast man kan inte heller leva i en drömvärld.. Det är ju faktiskt inte så att detta SKA ske, jag har bara funderat lite..

God natt alla söta.
-:Over and Out:-

PS. Jag svarar nu på alla inlägg :) .DS

Kommentarer
Postat av: samborombom

Ingen liten återkomst det! Lugnande för själen att du legat i och fortsatt leva ditt spännande liv under tiden vi törstiga bloggomaner väntat på uppdatering. Och tusen tack för att du gett mig en anledning till att sträcka på mig, inte bara en viss del av mig som vanligt, utan på hela min kropp. I stolthet reser jag mig, jag i allmänhet men en speciell del av mig i synnerhet, som vanligt;)

2009-07-04 @ 04:21:58
Postat av: Smojo

Samborombom - Du, det var så lite så. Jag har många anledningar till att nämna dig fantastiska främling. Och jag måste säga att jag är otroligt hedrad över att så många reser sig för denna lilla blogg.. Åtminstone du och mer av dig ;)

2009-07-06 @ 18:15:45
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: adk

tjejen, du boostar mitt ego. jag kommer tillbaks, ikväll redan :)

kram

2009-08-03 @ 00:08:37
URL: http://alladessakvinnor.blogspot.com
Postat av: Smojo

adk - Du är efterlängtad käre du ;)

2009-08-05 @ 00:48:04
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0