CelibatSmojo..

09.01.22 / 23 - 00.29

Segt segt segt, varje dag går och jag hinner inte ha sex! Det känns iallafall så. Av de män jag har villkorslöst sex med finns det INGEN som kan tänka sig ha lite kvällssex..
Fast anledning KAN ju vara att majoriteten är upptagna. Jag har en gammal internet flört som jag inte riktigt släppt. Han är farsa och har tjej (!) Vi har aldrig haft sex, eftersom han är just pappa. Men nu har det börjat krisa rejält för mig och jag skulle vilja ha sex med denna sexiga karl.
Om man räknar med honom, Sundsvall, V, R och Olle är 3 av 5 sambos eller gifta.. det är lite sjukt det tycker jag!
Lammköttet är long gone och även han då.. upptagen. Ingen av dessa män kommer inom denna period lämna sina trygga hamnar, vilket på sitt sätt är bra eftersom JAG vet vad de går för..
Jag tror att jag inte riktigt tillåter mig själv träffa någon som jag verkligen gillar. Jag träffade ju han Erik i lördags, men har inte hört ett pip, antar att han var ointresserad.. eller vem vet, kanske upptagen? Blä.

Ibland känner jag mig som ett sexobjekt. Det kan ju absolut vara trevligt att vara det, men någon gång i livet känner jag att jag vill bli tagen på allvar. Träffa en singelkille som kan ge mig det jag behöver. Exet har tagit så mycket ifrån mig och jag kan inte undgå att tänka att det är därför jag träffar dessa upptagna män, som ett slags säkert kort känslomässigt. Jag VET ju vad dessa går för och att de aldrig skulle lämna sin trygga hamn för mig, vilket gör det lättare att hantera detta.
Jag vill bara träffa någon som vill krama mig på natten och ge mig orgasmer på morgonen. Är det så mycket begärt?

Sex är jag för tillfället iallafall utan och vi får väl se hur det går i helgen. Om det kanske blir något härligt ligg.
Har messat massvis med Sundsvall de senaste dagarna och det är hett, han är het!
Han är en av de killar som är upptagen, men jag skulle önska sååå mycket att han inte var det och att vi träffades efter att han gjort slut så inte det vackra var förstört. I vilket fall vill han ju kanske träffas i helgen, så man får ju hålla tummarna.
Han är het, rolig och framförallt Norrlänning.. MUMS.

Lustigt är det att tänka på vad man tänder på hos män. Jag vill ha mörka män med bruna ögon och gärna norrländsk dialekt. Jag diggar japaner, de är GRYMT heta! Fast jag gillar ju alla sorts killar, men det är en passion jag har!



Har bestämt mig för att lista några bloggar jag läser mycket:



TisdagsSagor - En kille som utrycker sig OTROLIGT bra enligt mig. Och läser min blogg ;)
KalsongLinus - Bisexuell 20-åring som hungrar efter sex och äventyr. Mycket spännande läsning med mkt uppdatering
OrmeniParadiset - I den här bloggen får man följa "Adam" och "Eva" och deras sexäverntyr på film och i bild.
SannaSida - Tjej som skriver om vardagen och har ett mycket intressant sätt att formulera. Smart och Het ;)
KlumpeSnusk - Sex sex sex. En blogg skriven av en kille som skriver mycket om sex, kul och intressant.
LindaBlom - En tuff tjej med en cool blogg. En tjej som får mycket skit, men jag diggar :D
GirlWithAOneTrackMind - Underbara, bästa tjejbloggen! Hon har släppt boken "Sex som jag vill ha det" - LÄSVÄRT!!!




Kolla in dem! Det är det klart värt!!

46. En Anders.
Ja, vad ska man säga om En Anders?
Träffades och pratade via mail på det dejting community jag är medlem i. Han hade bara en bild och jag var lite sådär lagom sugen på att träffa honom. I vilket fall skulle jag en lördag ut och vi mailade lite på dagen. Han skrev att om jag ville kunde jag ju komma dit på natten efter krogen.
Jag tog i vilket fall hans nummer.. man kan ju alltid ta det ifall att!!
Kvällen var skitkul! Vi pratade med massa folk och hade som vanligt det roligaste av det roligaste. Men inget ragg i sikte. Detta var ju förödande.. vad ska man nu göra? Jo just det. Jag har numret till En Anders! Och dett smeknamn fick han då det var lite folk runt om som undrade vart jag skulle ringa och jag svarade att jag skulle ringa "En Anders" bara..
Så kl 6 på morgonen tog jag en taxi till En Anders för lite morgonsex. Jag kom in, han visade mig sitt sovrum, han gick och duschade (!?) jag satt på sängen och när han var klar gick jag på toaletten. När jag kom tillbaka låg han i sängen och sa att jag gärna fick lägga mig.. So far so good.
Vi började gosa till det och hade skön skön sex. Det var lugnt, men hett. Vi kysstes och kramades medan hans kuk trängde in i mig och tillbaka hela tiden. Han var hård och jag var våt. Här börjar allt konstigt...
Plötsligt vill han att jag ska vända mig.. han vill knulla mig bakifrån.. det är ju gött. Men tillslut ville han BARA det. Efter sexet första gången gick han och duschade IGEN! Sen hade vi sex 4 gånger till och varje gång bakifrån och varje gång duschade han efter..
Han måste ha haft något problem.. Typ renhetstvång eller nåt..
Han fick inte mitt nummer och vi träffades aldrig igen.. Huuuu.

Nu sova, imorgon jobba JÄTTE TIDIGT!

-:Over and Out:-


Kommentarer
Postat av: Tisdag

Du begär inte för mycket! Att sen våga sitt hjärta, trots gamla sår, trots alla otrogna män och trots att en del fegisar inte hör av sig... Ja, det kräver mod.



Tack för berömmet och kommentarerna. De värmde :)

2009-01-24 @ 21:04:10
URL: http://tisdagssagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0