Kärlek..

09.01.29 - 23.25

Jag kom hem till honom. Vi kollade på varandra som vi brukar. Nyfiket och sensuellt. Jag satte mig i soffan medan han satte på filmen. Han gick ut i köket, kom tillbaka med en öl. Vi skrattade, vi pratade, vi flörtade lika skyldigt som förr. Timmarna gick och det pirrade i kroppen. Han la sig i soffan, med sina ben i mitt knä. Jag smekte hans smalben på skoj och fnittrade medan jag nöp honom och kittlade honom under fötterna. Han skrattade, han log och såg på mig med en utforskande blick. Jag stannade upp för en stund och han bad mig att fortsätta. Han sa att han tyckte det var skönt. Efter ännu ett tag frågade han om jag ville massera hans lår också. Jag kände pirret, men var för naiv för att förstå hans baktanke till fullo. Eller så var jag bara osäker på om han ville samma sak som jag. Vi fortsatte skratta till filmen och flörta sokyldigt. Jag såg i ögonvrån hur hans byxa spände över kuken och ville inget hellre än att bara flytta min hand närmare. Jag slutade massera och började istället smeka med min hand. Närmare och närmare hårdheten. Jag såg i ögonvrån hur han såg på mig och jag kände hans rysningar när min hand "råkade" glida över kuken emellanåt. Han var varm, het och sexigare än någonsin!
Efter ett tag kände jag hur det blev vått i mina trosor och jag hade inget att förlora. Jag smekte min hand med avsikt över hans härligt hårda och han suckade till i njutning. Jag drog mina fingertoppar upp och ner över hans kuk. Tillslut nådde mina fingrar fram till jeansknappen och knäppte upp den. Där var den. Den fina, hårda kuken som jag mött förr. Helt blottad utan en kalsong som skylde honom. Jag smekte den med handen för att efter ett tag ta den i min hand och runka honom försiktigt. Jag kunde inte hålla mig längre och böjde mig över honom för att slicka den våt innan jag tog den i min mun. Han stönade av njutning och spänning. Jag masserade mellangården medan jag slöt mina läppar runt den men tungan masserandes i munnen runt ollonet. Jag kollade upp på honom och såg hans njutning och hunger i blicken. Han tog mina kinder i sina händer och kysste mig medan jag låg ovanpå honom. Hans kyssar smakar så gott. Vi bytte position och han la mig på rygg. Han slet av mina byxor och trosor och dök ner mellan mina ben och slickade våtheten. Han slickar bättre nu än annars. Efter ett tag kommer han upp till mig och kysser mig medan han glider in med sin hårda kuk i mig. Den här gången bättre än jag minns. Emellanåt slickar han mig medan hans finger glider in och ut ur min våta och trånga fitta. Jag kommer, det skakar i hela kroppen och han njuter. Han knullar mig lite till innan han ställer sig framför mig och frågar om jag vill ta det i munnen. Jag nickar och sluter mina läppar runt hans kuk. Jag gapar framför honom när jag känner att han är nära och han kommer. Hans sperma smakar gudomligt och jag sväljer den i ett naffs. Jag åker hem. Sen vaknar jag ur mitt drömmande och inser att det var detta som skett om jag åkt till Hetingen igår.
Kanske inte så glorifierat, men snudd på.




Jag har funderat. Gör det rätt mycket nu och insett att jag vill inget hellre än att bli kär. Vad toppar egentligen att hela tiden få vara pirrig i magen? Hela tiden vänta på ett mysigt sms? Och ha någon man gillar vid sin sida när man känner sig ensam?
Tänk bara att få ha sex med någon som vet exakt vad man gillar. Jag menar då naturligtvis lyckligt kär. Jag har inte varit kär på länge och känslan är ju helt fantastisk! Finns han därute? Mr Right? För jag tror att det finns en (eller egentligen fler) Mr Right. Närmaste intresset för att gå på dejt var Erik som jag träffade på krogen för ett tag sen, men vi vet ju alla hur det gick med det... Inte ett samtal eller sms så långt ögat når.
Gå på en spännande dejt vore fint. Ha någon att skratta lite med, någon att älska med, någon man kan väcka när man vill ligga och någon som kysser ens tårar när man är ledsen. Kärlek är underbart!





49. Sundsvall
En våt kväll ute på favvisstället. Hade haft så skoj med kompisarna att jag glömt bort att ragga. Vart kåt vid hemgång och kollade desperat ut över folkmassan i hopp om att se någon som verkar intressant. Där stod han. En kille med ok kläder och sexappeal. Jag traskade fram och bytte några meningar. Han verkade totalt ointresserad och medan jag skruvade på mig kollade jag efter någon annan heting. Sundsvall hade just lagt fram ett utlägg om hans förhållande och höga ålder så läget kändes rätt dött när han plötsligt säger: "Om jag var ett halvår yngre hade jag gjort såhär" och så böjde han sig fram och kysste mig. Jag blev förvånad och såg nog ut som ett stort frågetecken. Han kanske var intresserad ändå.
Vi gick tillsammans till mc donalds för nattmat, men kom aldrig riktigt in. Vi stannade en bit bort och hånglade massvis. Det blev senare och senare och folk började dra sig hemmåt. Han viskade i mitt öra: "Jag skulle så gärna vilja känna dig mer..". Jag blev intresserad och frågade hur. Han svarade att han ville känna mig naken. WOW, han var smart, sexig och såg även bra ut ovanpå det. Det slutade med att  vi gick in på mc donalds toan (!) och kysstes villt innan vi slängde av oss kläderna och knullade galet. Det var taffligt och inte speciellt skönt att knulla på en toalettstol, men klart värt det för att få lite äventyr en tidig söndagsmorgon. Vi kysstes hejdå och han tog mitt nummer. Efter inte ens 5 minuter fick jag ett sms. Han skrev att han vart sjukt kåt på mig och ville träffas igen sen. Jag önskade/önskar att den mannen var singel. Han är verkligen något man presenterar för sina föräldrar. Vi träffades en gång till efter det hos mig och hade sex. Efter många månader (nu i fredags) träffades vi igen hos mig och sexade loss. Får se vart denna saga slutar.

Nu är det nattning för mig. Tiiiiiiidigt imorgon :(

-:Over and Out:- 

Kommentarer
Postat av: Tisdag

Du har rätt i att vi båda borde dejta. Kanske inte just varandra (även om tanken skickar en rysning längs hela min kropp), men nya spännande människor.



I värsta fall får du några extra nummer innan du hittar rätt. Tror inte någon läsare kommer klaga, även om dina fantasier också är sköna...

2009-01-30 @ 14:57:30
URL: http://tisdagssagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0