Att Vakna Med Dig..

09.01.15 - 23.04

Ja! Jag har äntligen fått mig en fråga! Det är Tisdag som undrar följande:

För några inlägg sen bad du om frågor. Nu har jag en:
Abby Lee skriver att många av de män hon träffat de senaste åren, har hon träffat genom sin
blogg.
... Skulle du våga ;)



- Jag kanske inte innan skulle bestämma med någon att träffas på ett sexuellt plan om jag inte innan sett personen och han sett mig. Men jag skulle nog säkert våga mig på en dejt i all oskyldighet och se vart det ledde!
Har dock slagit mig att prova på en sak som min vän en gång gjorde. De pratade lite på internet och bestämde att de skulle ha sex utan att innan se varandra. Han kom hem till henne när lampan var släckt och de hade sex med varandra i mörker och sen (om de båda var överrens) skulle de tända lampan.. det gjorde dom! Men jag vet inte om jag skulle våga det.. hihi.


Roligt med frågor!! Mer mer mer :D

Dagen idag har jag förgyllt med att stäga och tvätta. Det var välbehövligt då jobbet tagit upp sjukt stor del av min tid på slutet och att städa är ofta men inte alltid prio ett direkt!
Men skulle jag få bestämma vad jag skulle pysslat med skulle det vara betydligt mycket andra saker.
Om jag fick bestämma hade morgonen börjat med att jag vaknar av att en het karl smeker min kropp och kysser mina brötvårtor. Sen skulle han gå lite längre ner över magen för att slutligen kyssar mig där nere. När jag vaknat till av kthet skulle jag krypa under täcket och kyssa hans härliga mage och dra mina fingrar genom brösthåret medan jag gick neråt och tog hans hårda kuk i munnen och sög den djupt och skönt. Jag fullkomligt älskar att suga! Bara den som mottar avsuget är lika sugen på att slicka.
Sen skulle jag vilja bli knullad hett, svettigt och länge tills jag kom! Efter det skulle jag suga honom tills han fyllde min mun med sin ljumna härliga sperma. Det mina vänner är en ypperlig start på en fantastisk dag i min värld!

       
Vilken bild gillar du mest? Jag vet verkligen vilken jag skulle välja ;)


45. Tommy
Jag var mitt uppe i mitt nyblivna singelliv och hade sexlust ännu en gång efter äventyret med Olle. Jag gick in på dejtingsiten igen och kollade runt lite. En kille skrev ett inlägg i min gästbok och jag svarade. Han verkade vara en helt ok kille och hans bilder var inget WOW men inte heller urk. Fick jag välja bra eller anus skulle det vara bra!
Han gillade yatzy och eftersom jag är gillar det spädde jag på som bara den och sa att jag var sjuuukt grym på det! Han tog detta som en utmaning och vi bestämde att han skulle hämta mig för att ta en match och sen skjutsa hem mig. Klockan var även denna gång väldigt sent på natten... Nattuggla som jag är.
Han såg helt ok ut i verkligheten också och vi gick upp till honom och spelade lite. Uppe i lägenheten var det väldigt barnvänligt och han berättade att han var pappa till två barn men ej tillsammans med barnens mor.. men men ska det knullas så spelar väl inte det någon roll sålänge han inte var i ett förhållande med mamman och inte heller då barnen ej var hemma.
Jag funderade på vad jag gett  mig in på då jag faktiskt sällan vinner i yatzy och han (enligt sig själv) alltid vinner.
Men mina kära bloggvänner.. jag vann! Och det gjorde jag med en skräll!! Två gånger på raken dessutom.
Nog pratat om yatzy... efter vi spelat kollade vi på varandra och började hångla. Jag vet att jag alltid skriver det, men det är ofta villt när jag sexar till det och ännu en gång slets det i kläder som flög runt lite överallt tills jag låg där med brösten blottade. Vi flyttade oss till sängen och fortsatte leken där. Jag hade innan lagt märke till hans otroligt korta fingrar och förväntade mig en liten rackare till kuk. Överrsakningsvis var den ganska normal, lite smalare kanske men inte märkbart liten. Jag hämtade en kondom och vi satte igång.. Till min stora besvikelse var han en "duracellkanin". För er som inte förstår begreppet "duracellkanin" kan jag förklara att det är en kille som med all kraft och teknik kan knulla fort som bara den så man själv inte hänger med riktigt på vad som händer. Det enda man i ett sånt läge kan göra är att ligga och vänta på den stundande utlösningen som oftast kommer inom 2 minuter..
Det var inte alls ett härligt ligg, men det tyckte tydligen han. Han ville att jag skulle sova kvar och mysa heeeela natten lååång. Jag har svårt för att sova kvar, jag är inte som de flesta tjejer som vill mysa och gosa en hel natt efter. Jag åker gärna hem när det är över.. Så jag gjorde som hjärtat sa och han skjutsade hem mig :)
Somnade glad och nöjd. Glad för att mitt äventyr som singel igen äntligen börjat och nöjd för att Tommy ej har mitt nummer, så han kan aldrig nå mig!

Det var det för nu! Puss alla söta!

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Tisdag

Du är som kannibalernas drottning. Nåde den vilsne själ som driver i land på din ö. Simma eller slukas?



Visst lockas jag av att se glimten i dina ögon när du jagar. Men att bli nummer 69 på menyn? Och läsa i restaurangspalten: "Presentationen ok, kan dock förbättras. Intressant konsistens med orginella undetoner. Dock inte särskilt mättande, lämpar sig bättre som förrätt."



... Det skulle nog skrämma bättre män (och kvinnor?) än mig :-)

2009-01-16 @ 03:05:54
URL: http://tisdagssagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0