Män.

09.02.22 - 19.46

Vad är det med män och alla dessa tomma löften? Är det inte bådas "lek" i ett "kk-förhållande"? En av de viktiga "reglerna" för att ha en "kk" är i mitt tycke respekt, ärlighet och öppenhet. Allt som ett förhållande bör ha.
Om man lovar att man ska komma och planen ändras, är det inte då den personens "ansvar" att kontakta den andra (kanske väntandes) personen om detta? Vad gör det mig om du berättar att du ska vara hemma med din tjej? Ingenting ärligt talat! Jag är ju fullt medveten om det existerande förhållandet och begränsningarna vad det gäller att kunna träffas! Ett livslevande ex på detta är käre R. Jag vet att han har barn och tjej. Men det är ju alltid han som hör av dig och det är alltid han som vill träffas. Men hur svårt kan det vara att ringa någon och säga att planer förändras?


Nog talat om detta. Jag har tänkt mycket på Olle i helgen. Funderat över hur han tänker. Funderat på vad han känner. Sett honom logga in och ut på msn. Vet att bollen ligger hos mig nu, då han hört av sig först två gånger. Men jag måste skriva något som får honom intresserad och det är inte det lättaste med en latis som honom.
Han har vart borta över helgen och jag bara väntar på att han ska logga in på msn. Vet inte om det är värt att skicka ett sms.
Jag tänker också på om jag skulle träffa någon. Någon att bli kär i. Hur skulle jag ställa mig till Olle. Hur skulle jag känna om han hörde av sig. Skulle jag helt enkelt komma över honom? Låter ju knasigt men även om jag inte är kär i karln finns det ju känslor som lust. Och de känslorna kommer nog finnas kvar. Min tankebana gick såhär: OM jag träffar någon ska jag (innan jag lovar den andra något seriöst) höra av mig till Olle. Säga vad jag känner och ge honom valet rakt i handen. Vill han inte ha det så är det lättare att släppa då man får veta det direkt och då vet man ju även att det inte är någon idé att förälska sig mer. Men detta kan jag inte göra närsomhelst eftersom risken att förlora honom helt är stor. Och det kommer jag vara beredd på OM jag träffar någon, men sålänge jag är singel håller jag mig passiv!

Träffade en grymt rolig tjej för några helger sen som jag hängde med och hade skiitkul med. Hon har en bror som nu sett foton/foto på mig från denna härjiga natt. Han tycker (enligt henne) att jag är söt! Det gör mig så varm. Jag ler när jag tänker på det. Fick ett mms med en bild på honom. Han är jättefin och ser trevlig ut. Jag skulle absolut vilja träffa honom! Jag har sagt det tidigare och säger det igen: Jag MÅSTE börja dejta lite! Och är det med en fin kille så är väl det ett stort plus! Hoppas detta sätts i verket. Jag är otroligt nyfiken :)

Det är fortfarande torrt på sexfronten och jag får gott nöja mig med mig själv! Men det fungerar det med. Då får jag ju det jag vill ha! Ska kolla med Olle om han loggar in, men jag har svårt att tro att det kommer ske..

Ska kolla på lite tv nu! Puss o kram alla Bloggers ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: KalsongLinus

Svar: Tack ;) Kul att du gillar min rumpa...

2009-02-22 @ 21:43:13
URL: http://kalsonglinus.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0