Blä.

09.02.25 / 26 - 00.43

Torkan fortsätter och onanin är ett givet faktum för tillfället.
Har kommit på att det ärligt talat inte finns något bättre än att få en riktigt skön orgasm med en fingertjock dildo i baken. Varför blir orgasmerna så mycket kraftigare med något där? Är det spänningen eller är det bara ett konstaterat faktum? Det är iallafall helt klart den bästa orgsamen man kan tänka sig!

Skrev lite med Olle på msn ikväll. Det var lite sådär måste jag säga. Känns ingenting i kroppen och han är sjukt upptagen med massa träning och jobb för tillfället så något bus finns det inte plats för. Äh, kanske lika bra att helt lägga ner honom?



Messade lite ikväll med någon jag tycker otroligt mycket om. Helt otroligt mycket faktiskt! Han skrev att han hade det bra och det värmer mitt hjärta! Vi hade ju inte hörts på ett tag och det var verkligen på tiden..
Kanske.. om jag har tur, ringer han någon kväll. Delat med sig av sitt liv och påminner mig om hur mycket mitt hjärta saknar och älskar honom! Han är nog världens bästa man.

Är ständigt kåt. Kåt med torka. Kåt men absolut inte desperat!! Läget ser ljust ut några veckor frammåt vad det gäller V. Om vi nu hörs igen. Kändes ju som ett avslut sist på något vis. Vet ju iof att han festade loss förra helgen, så chansen att han är ute i helgen är ju mindre dessvärre.
Olle lät jag inte höra något av och jag tror faktiskt inte jag orkar med honom just nu!
Kanske någon ny stjärna? Jag kan ju alltid hoppas. Något måste ske för att bli kvitt denna envisa kåthet! Jag onanerar mer nu än någonsin.

Fan! Jag är nere och mitt inlägg blir skit. Hittar inget intressant att skriva. Hade sex sist för snart 2 veckor sen!!!! Hysteriskt lång tid måste jag säga. Jag behöver sex för att fungera. Ska det vara så svårt att hitta en mysig kk som man kan vara med utan att känslor uppstår? Jag vill haaa.

Dags för sängen nu.. hoppas jag hittar något roligare att blogga om imorgon. Man kan ju hoppas att jag hittar någon att ligga med imorgon.. hahaha STOR CHANS?!

Du är en fantastiskt spännande person ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0