Provsvar = :)

09.02.26 / 27 - 01.04

Jippie!! Jag fick provsvaren från gyn idag! Jag är frisk som en nötkärna :D
Inte för att jag trodde något annat, men det känns ändå skönt att ha det svart på vitt.

Stilla, torka, tråkigt och bara en massa, massa jobb. Mitt liv suger just nu! Det enda som inte innehåller torka är intresset från en viss R som hörde av sig idag. Han ville ses. Jag sa att jag jobbade hela dagen och han frågade om vi kunde ses i helgen istället. Jag övervägde saken. Jag sa ja. Men jag vet inte ännu om jag står fast vid det. Inte efter hur han tidigare behandlat mig. 

Det finns kk-förhållanden med respekt. Jag och Olle har ett  sådant. Vi är nästan alltid ärliga. Nästan pga att allt behöver man inte veta. Tex om vi bestämt träff och den andra inte kan komma. Då hör vi av oss. Om han träffat någon. Så säger han det. Han är aldrig dum eller nedvärderande. Han respekterar att jag ger honom det han vill ha och han ger mig det jag vill ha.
Med R är det annorlunda. Han bestämmer. Han ställer in, men hör inte av sig. Han spelar ett spel endast för sin egen vinning och verkar inte förändra det. Det är här som söndag kommer in. OM jag är så kåt att jag inte vet vart jag ska ta vägen är han hjärtligt välkommen OM jag har tid och ork. Är jag inte det kommer jag spela samma spel och inte höra av mig! Thats the rules of this game.



Jag är så sjukt kåt nu! 
Jag sexade lite på cam igår. A var inne på msn och vi pratade massor. Han var kåt som vanligt och jag var väl lite sådär efter att vart ledig och onanerat massvis. Men han fick ändå igång mig. Inte så att jag visade fittan, men vi onanerade i cam. Jag låg med huvudet vid datan och sen fötterna åt andra hållet fast på rygg. Svårt att förklara, men tom jag tyckte att det var sexigt att se mig själv ligga så. Mina bröst blev underbart fina och sexet var härligt. 
Jag kom aldrig utan avbröt allt innan och lekte med dildon efteråt istället. Vilket resulterade i att jag kom i säng alldeles för sent som vanligt.

Nu ska jag faktiskt ta och sova lite! Mycket att göra :)

-:Over and Out:- 

Bilden från en profil på www.ratemycock.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0