Onani

09.02.10 / 11 - 01.39

Onani. Vad skulle männsikan göra utan onani?
Jag har kommit på att jag har en "rutin" jag kör när jag onanerar. Ungefär som "rutinmässigt sex" i ett längre förhållande. Det är skönt, men skulle säkert kunna vara 10 resor bättre om man varierade sig lite. Varje gång jag ska onanera för första gången på en dag tänker jag att jag ska testa något nytt. Men någonstans är man alltid orolig att det ska misslyckas. När man onanerar vet man vad man får.
Jag börjar alltid med att välja ett klipp på internet eller sätta i en sexig rulle i dvdn. Sen hämtar jag min "kompis" medan det laddar igång. Sätter/lägger mig bekvämt med bra sikt till det som ska hjälpa lusten på traven. Kollar lite innan jag för in min "vän" och aktiverar vibratorn. När jag väl gjort det tänker jag alltid att jag ska dra ut på det lite, men klarar inte av det eftersom jag så ivrigt vill komma. Med mig själv kan det ta 1-2 minuter om jag så önskar. Jag kommer alltid fort första gången och vilar medan jag väljer ut ett nytt klipp. Och sen kommer omgång 2 inom samma onanisession. Nummer 2 är oftast bättre än nummer 1 eftersom det blir en kraftigare orgasm. Det kan hända att jag tillochmed kör en tredje (om tiden tillåter) och den är nästan att jämföra med 1a i känsla fast ändå på två olika vis. Nummer 1 är skön eftersom man då är kåt, säkert inte kommit på ett tag och eftersom det oftast är brottom. Nummer 3 är lika skön eftersom den är kraftig, men kan också göra att det ömmar lite. Jag vet inte vad som är normalt för en kvinna i min ålder egentligen. Men jag onanerar ca 1-2 ggr om dagen med 2-3 orgasm i varje omgång.



När jag sitter här och skriver om det som är mest privat i mitt liv och kanske det som är skönast blir jag sugen. Inte på att onanera, för det har jag nyss gjort. Utan på Karl! En hårig karl med praktigt stånd. Någon som vet vart fingrarna ska vara och någon som kysser mig mjukt med sina sexiga läppar. Någon som suger på mina bröstvårtor och smeker sidan av min kropp. Någon som lägger sig över mig medan jag kysser hans hals. Jag vill ha sex.
MEN jag vill ju även ha kärlek. Som det känns nu kommer jag få vänta all evighet på kärlek. Jag vill älska och bli älskad.

 Jag är fortfarande irriterad på A. För att han träffat någon. Jag får bita ihop hela tiden och tänka på att det bara är bra för honom. Varför vill människan bli älskad ibland utan att älska tillbaka? För visst är det så. Jag är annars väldigt osjälvisk men i denhär frågan är jag egoistisk. Bara för att han suktat efter mig så länge och plötsligt träffat någon som kan göra honom lycklig blir jag sur. Det är INTE rätt. Han var aldrig intressant för mig. Inte i det långa loppet. Jag suktade i hemlighet efter Rockkillen medan jag var med honom. Ändå..

Ska jag tråka ur er med Olle? Tjat, tjat och tjat tänker ni. Och ja, det tycker jag med nu. Det trista i det hela är att om inte jag får uppmärksamheten hos honom tappar jag intresset. Häromdagen var det som om jag var kär i karln och nu känns han långt borta. Kanske för att jag ännu en gång är besviken på honom. Han var ju inne på msn igår och jag har gjort nåt dumt. Något jag inte borde, men jag glömde helt bort att jag lovade mig själv att inte höra av mig. Jag skrev: "Hej Olle, hur är det?". Tror ni jag fick något svar? NEJ. Han var inne idag när jag loggade in, men han gick ganska snabbt som "upptagen". Diverse Olle!!!! Aja, han kommer vara ett minne blott om han inte lägger ner lite energi nu.

Nu ska jag försöka lägga mig i bättre tid än vanligt.. men kl är ju redan 01.32 så det lär bli svårt ;)
Godnatt alla!
Läs: Tisdags Sagor (som jag snart bli lite kär i..) och Thoughts Of A Handsome Ranger. Sjukt grymma bloggar. You go guy's ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Tisdag

Hjälper det här lusten på traven?



http://www.youtube.com/watch?v=DmrGn6LverA&feature=related



Jag beundrar verkligen din öppenhet. Oavsett om det rör sig om smek och lek eller dina djupaste känslor. Tack för att du delar med dig, kära bloggvän ;-)

2009-02-11 @ 21:17:10
URL: http://tisdagssagor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0