Skit.

09.08.10 / 11 - 01.41



Lagom skitig dag idag. Lika sexuellt frustrerad som vanligt. Har dock slut på "tjejveckan" som denna gång blev några få dagar. Inget jag gråter floder av direkt.
Fick ett sms från Sundsvall idag. Det gjorde mig gladare (men inte tillräckligt kanske). Vi har ju som nämnt innan haft rätt dålig sex hittills. Men nu vill han göra det nyktert och det är väl värt ett försök. Det visar sig vad veckan har att bjuda på.

Men till det som gjorde min dag till skit är Huliganen. Jag vet inte hur jag ska förklara mer än att jag helt plötsligt från ingenstans lider av ren och skär svartsjuka. Som bekant har vi bara setts en endaste gång. Vi båda kände att det var något speciellt och att det var sjukt spännande. Jag har spelat mina kort fel. Det har jag gjort genom att vara tillgänglig. Det klassiska felet helt enkelt. Han pratade innan om hur fantastiskt det var att vi inte hade sex. Att det imponerade honom. Men inte länge kunde denna dam hålla sig tills hon började sexsmsa. Det blev nog mitt fall i det läget.
Idag smsade vi. Han började. Det var trevligt tills jag fuckade upp och råkade skriva "I" ist för "it" som det skulle vara och ni anar inte vilka konsekvenser det kan bli. Missförstånd språk emellan suger. Jag skulle skriva "it would totally be worth it ;)" men råkade då skriva "I would totally be worth it ;)". Hmm, här blir ju vilken karl som helst livrädd. Speciellt om man som jag då ringer typ 100 ggr på fyllan och drygar mig. Svaret blev "Did i tell u that the girl i love lives in sthlm?". Japp, där satt den! Grattis till mig, verkligen! Han förklarade att han träffade en tjej 2004 och verkligen bara haft känslor för henne sen dess. Jahapp, där var jag borta ur bilden. Inte för att det spelar större roll. Jag bor ju här och jag har ju mitt liv. Men det gjorde mig sjukt nere och nej, jag gillade det inte. Ännu mindre gillar jag att de bara setts en enda gång utan att göra något. Han har hört av sig, men hon svarar ej och vill inte prata med honom. Inte för att jag någonstans tror att det lilla kan göra att man älskar någon, men det gjorde ont och det gjorde mig värdelös. Det gjorde mig SÅKLART också ännu mer besatt. Skit.

Nä jag känner att om jag fortsätter nu kommer jag bli så sur att jag kommer få en mer skitig natt än jag förväntat mig.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: BA

Vill inte dömma, men här kommer det ändå.... om han säger att han älskar en tjej som han träffat en gång, som han inte gjort något med och som inte vill prata med honom så är han som så många andra idioter i denna värld dvs. han vill ha det han inte kan få och kallar det kärlek, han är kär i jakten och önskan, drömmen osv.... inte i verkligehten....



så fick jag ur mig det också...



Hoppas din kväll/natt blev ok trots allt.......



kram

BA

2009-08-11 @ 14:42:48
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: P

åååånej. Seriöst jag får ont i hjärtat av att läsa sånt här. Finns inget värre än när man får reda på att den man är intresserad av, även om ens bara lite, har en annan tjej i hjärtat. Just att man själv blottat sitt hjärta lite och sen passar någon på att sticka in kniven. Smojo, han var inget att ha. Du förtjänar en trevlig och snygg kille som kan tillfredställa dig på alla plan. Gillard in blogg, känner mig lite som din vapendragare fast nere i götet.

2009-08-11 @ 20:31:32
Postat av: Smojo

BA - Jamen jag veeet! Är inte det rätt sjukt? Jag blir mer och mer avtänd på människan.. trots att jag antagligen inte kommer släppa honom helt och hållet. Men han kan from NU glömma att jag hör av mig!



P - Det som är mest jobbigt är allt arbete man lagt bakom skiten! Alla pengar för dessa ONÖDIGA samtal och all energi på att fundera sig TRÖTT på honom. Nu är jag mest arg. Bara. Men tack för stöttning och verkligen TACK för att du diggar min blogg :D Nu blir jag nyfiken på vem min "vapendragare" är.. Har jag dig på msn?

2009-08-11 @ 23:46:31
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0