10 Budord blev 20 :)

09.04.15 - 15.27

Satt här för ett tag sen och skummade igenom Jenna Jameson's självbiografi "Att älska som en porrstjärna - En sedelärande berättelse" i brist på annat. Läste den för något år sen och upptäckte att det är Jenna tillsammans med Neil Strauss som skrivit den. Har inte ens reflekterat över att han hjälp henne med den. Han är i mina ögon mer känd som författaren till "Spelet" om mäns raggningsvanor.



Kollade igenom hennes "10 budord" och bestämde mig för att lägga upp mina egna budord på min lilla blogg. Så here we go.

Thou shall NOT..

1. Säga följande..
    a) "Kan du inte suga lite? Jag tycker att det är så skönt.."
    b) "Min förra tjej gjorde alltid så.."
    c) "Är du ok i magen för lite analt?"
    d) "Jag tror inte att jag har något" - I syfte på könssjukdom.
    e) "Utan kondom? Då kan vi lika gärna skita i det.." 
    f) "Har du någon kompis som vill vara med?" - Kompisar + Sex = Nej!

2. ..Ta fram din kuk framför mig utan att jag är med på noterna. Speciellt inte om det sker på jobbet.

3. ..Slita sönder mina favorittrosor på bortamatch.

4. ..Trycka in kuken i röven på mig utan en minsta förberedelse.

5. ..Sätta på en porrfilm medans vi knullar första gången, efter krogen..

6. ..Ta fram en analplugg, dildo eller annat som varit i någon annan.

7. ..Ta samma analplugg och trycka in den i dig själv utan att jag är beredd på din kinkighet.

8. ..Spotta mig i ansiktet.

9. ..Dra hem mig om du inte vill att jag ska stanna.

10. ..Leka på bara Dina villkor och skita i mina..



Thou Shall..

1. ..Respektera mig som jag respekterar dig.

2. ..Fråga mig om du vill göra något udda.

3. ..Ge mig oralsex om du vill ha..

4. ..Vänta på min orgasm innan samlaget är över. (Du får gärna komma närsomhelst, bara du kan fullfölja din plikt som karl).

5. ..Låta mig utforska din kuk på samma sätt som du utforskar min fitta.

6. ..Se mig i ögonen när du kommer.

7. ..Fråga INNAN vart jag vill ha satsen.

8. ..Kyssa mig under hela samlaget.

9. ..Byta lakan mellan sexpartners.

10. ..Kyssa mig innan du/jag går.

Nu är det dax att få något gjort :)
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra budord! =)

2009-04-15 @ 17:42:21
URL: http://frozenstrawberry.blogspot.com
Postat av: mammatezzan

haha, dom var ju riktigt bra :)

2009-04-15 @ 17:45:24
URL: http://alexandraochlukasmamma.blogg.se/
Postat av: Smojo

Tack tjejer!

Jag tycker att alla ska ha sina "10 budord" som en slags handbok för vad man är för en typ ;)

Kul att Ni läser min blogg :D

Kram!

2009-04-16 @ 00:39:47
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: P

"Är du ok i magen för lite analt?" fick mig seriöst att sätta kaffet i halsen av skratt. Jag hoppas inte folk använder den meningen. Big turnoff.



Sen undrar jag varför killar alltid vill få en att hoppa i säng med ens bästa vän? Med honom såklart. Jag har en vän som är en av mina närmaste, hon är snygg och trevlig och varje kille jag träffat försöker få oss att vara med på trekant med honom. Om man nu mot förmodan (många killar verka tro att alla tjejer är hemligt bisexuella) skulle vilja ha trekant är det inte med sin vän iaf. Självklart blir det bye bye, till de killarna. Kraam!

2009-04-16 @ 16:28:26
Postat av: Smojo

P - Ja jag vet inte hur det fungerar däruppe. Vill de flesta killar även dela en tjej med sin bästa vän? Det undrar jag verkligen!

Nej, trekant med bästisen går fetingbort! Tyvärr får jag frågan alldeles för ofta..

2009-04-16 @ 19:43:49
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0