Förälskad - Kär - Älska

09.04.15 / 16 - 00.30

Jag har mycket kvar att lära. Mitt 26 år korta liv har bara börjat. Det finns så mycket därute som jag inte kan eller har provat. Sexet och relationerna har förändrats med tiden. En gång var jag kär. Så brinnande kär att det pirrade i hela kroppen. Kär som bara en 15 åring kan vara. Hans närhet gjorde mig hel och jag trodde att vi skulle spendera resten av våra liv med varandra. Sagan blev inte speciellt lång. Den slutade abrupt efter bara ett år. Ensam stod jag kvar och undrade vad som hände.
När vi var 15 fantiserade vi om andra saker. Andra saker än ungdomarna idag. Vi utforskade varandra. Kände på varandras kroppan och faschinerades. Idag räcker inte den känslan till. Idag har ungdomarna porrfilmssex. De testar analt och kanske till och med kör det regelbundet. Jag ska inte säga att vi var annorlunda. Vi provade analt. Dock inte på rätt sätt och jag vågade säga till när det gjorde ont. Det var bara den enda gången.
En gång var vi till och med nära på att dela en trekant tillsammans med en kille som stod honom nära. Det blev aldrig så. Och idag kan jag vara glad för att det aldrig skedde. Jag var vid den tiden så ovetandes om vad sex innebar.
Jag visste inte vad en orgasm var. Jag trodde att det var hett ju mer man lät. Jag lät inte mig själv bli smekt som en kvinna. Jag fokuserade mest på honom. Vilket även han gjorde. När är man redo för sex?
Jag har sparat godsakerna till mitt vuxna liv. Idag kan jag njuta av analt. Och det finns även saker som för mig är outforskad mark. Jag vet vad jag behöver för att ha en skön stund och jag vågar ta för mig. Jag ångrar inget gjort, men inte heller något ogjort. Jag är helt enkelt stolt över att mitt unga jag sparade saker till mitt nutida jag. Och jag hoppas att mitt nutida jag sparar godsaker till mitt framtida liv.



Jag har vart kär några gånger under mitt liv. Mer eller mindre. Men den stora kärleken väntar fortfarande. Allt har hittills slutat med misslyckanden. Ändå, trots all sorg och smärta, längtar jag efter nästa rus. Nästa heta förälskelse som ska övergå till att bli kär för att sen älska igen.
Jag är nära med en viss Olle. Nära förälskelsen. Närmare än man kan tro. Men ändå så långt borta. Hur kan man förklara det? När lär man sig vad ens känslor betyder. Jag tror inte jag lärt mig ännu.. Sånt tar nog längre än en livstid. Man vet bara när man verkligen är där tillsammans. Eller i efterhand. Men man vet aldrig i vilket stadie man är när det smyger sig på. Jag har jättesvårt att skilja den fina linjen som går mellan att vara förälskad - kär - och älska. Det finns liksom ingen förvarning.

I vilket fall ska jag försöka beskriva känslan jag känner nu.
Som Ni redan vet hörde Olle av sig häromdagen.. Jag har tills nu vart iskall, iskall mot honom och mot mig själv. Jag har inte hört av mig förrän idag (mån vs ons). Jag skrev till honom via sms: "Hej hej. Klart vi ska ses.. Vad gör du imorgon?". Jag väntade... säkert en kvart/tjugo minuter. Efter några falska alarm från A (som jag träffade en sväng innan) pep det till i telefonen. Här hade jag förlorat hoppet. Lät min kompis kolla (då jag var upptagen med att slå tärningarna i yatzy). Hon läste högt: "Kanke det :). Är i dina krokar nu men d känns lite sent". Det pirrade till i magen och högg i hjärtat. Det var Olle. Jag svarade, nästan på en gång: "Jag är inte hemma tyvärr, men kommer hem imorgon..". Här förväntade jag mig inget mer. Efter ett tag pep det till igen och jag läste "Vi hörs imorgon så ser vi hur vi gör. Jag e inte helt säker på om jag kan". Att läsa en karl som Olle utantill är i princip omöjligt. Att han vill ses är det ingen tvekan om. Men vad vill han? Umgås eller bara ligga? För att inte hoppas för mycket tror jag på det sistnämnda, men kan ändå inte sluta undra om han vill mer..
Nu kan jag inte sluta le. Jag kan inte sluta vara glad. Blodet rusar i mig och jag kan inget annat än att bara vara lycklig. Jag är nervös och förväntansfull för imorgon. Och jag hoppas innerligt att han kan ses. Även om det bara är sex så längtar jag efter hans fantastiska läppar och hans doft. Jag blir våt vid blotta tanken på hans fantastiska kuk. Jag bara är.. GLAD.



Ska sova på detta nu, om det nu går ;)
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: INTI

Fan, jag bara älskar att läsa dina inlägg. :)

Hoppas det händer något mellan er, kan känna igen dina känslor... Det pirrar nästan.:)

Lycka till!

2009-04-16 @ 11:08:51
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: Smojo

INTI - Åååh jag är glad att jag kan glädja dig! Du förtjänar det ;)

Jag hoppas nog lite för mkt, men det ska nog bli lite närhet iallafall :)

2009-04-16 @ 19:46:24
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0