Sexdejt?

09.04.08 - 19.18

Ikväll, vid 21-tiden är det bestämt. Bestämt att R ska komma hit.. Jag vet exakt vad det betyder: Don't keep my hopes up! Jag hoppas verkligen att han kommer. Jag behöver ligga, bli smekt och slickad.



Jag ska ju som sagt på dejt med Polisstudenten på fredag, så det är ganska viktigt. Mest för att jag inte ska göra något som inte ingår i planen med min dejt. Gillar jag honom skarpt ska jag inte ha sex. Är jag kåt, han sexig och inte så mkt mer då gör jag det om det blir så. Pratade i tele idag, kändes bra. Flöt på väldigt bra och var nästan så att vi pratade i munnen på varandra. Det här kan gå skitbra eller skitkasst. Förväntansfull är jag iaf.

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0