FAN!

09.04.05 - 23.44

Fan!
Nu är det såhär tråkigt igen. Jag har sextorka igen. Är kåt, men inte längre sugen. Jag har tappat det :(
Nu när våren är här skulle man ju vilja komma ut i naturen och ha lite skön sex. Min käre bloggvän Handsome Ranger har ju skrivit om våren och jag blev alldeles sugen på utomhussex. Men nu.. nu är kåtheten borta.
Besviken är jag också. Jag har inte hört ett knyst från någon under hela helgen! Bara de som jag inte vill ska höra av sig som Polisstudenten.. Stackars mig! Eller nåt..



Känner att min fantasi har dött.. Jag är ledsen vänner.. Jag är allmänt utmattad och nere..
I'll be back ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: samborombom

stackarn. Men du, jag kan sätta pengar på att det inte blir långvarigt. Vårdeppet är ofta lättare och mer förlösande än vinterdito. Man grubblar lite, känner sig lite matt inför den buffé av vackra saker som hela tiden finns överallt och sedan inser man att man har vaknat igen och älskar livet. Allt är möjligt och DÅ blir det utomhussex, bland mycket annat kul som helt naturligt bara flödar ur sommarkreativiteten. Passa på att softa lite nu när du har chansen, för sedan smäller det!

2009-04-06 @ 14:55:18
Postat av: Smojo

Samborombom - Jag tvivlar inte på det.. är mest bara bitter ;) Tack ändå för de vackra orden och stödet! Det värmer!

2009-04-06 @ 20:02:30
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Me

Det e skönt att vara bitter ibland och gärna lite dryg och ironsk. Bah om du hajjar va ja menar dah, du vet bah som modebloggarna gah! Ta hand om dej. Kram

2009-04-06 @ 21:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0