Sex!!!

09.08.25 - runt 10.00


Löning! Hääääärliga löning! Detta innebär, pengar som leder till fest, som leder till hångel! Jag känner mig som en 15 åring igen :)


Igår bestämde jag och R (en upptagen kille som jag träffat en gång innan) att han skulle komma hit på morgonen och ha lite skön sex... det blev inte så!

A ringde inatt, full som en kastrull och ville sova här. Först blev jag lite tveksam, men när jag hörde vilket tillstång människan var i kunde jag inte annat än säga ja. Det tog honom ca 2 timmar att ta sig hit efter att ha spytt i två taxibilar och börjat tjafsa med en annan...

Tillslut var han här och jag tog hand om honom så han kunde sova utan att kvävas. Detta innebar att det bara var att skicka ett nöd sms till R och ställa in... SKIT också!


A förvirrar mig... han ringde igår och skickade gulliga sms, som sagt han var kanonfull. Hans kompis tog telefonen en stund och sa:

- A älskar dig! Han tycker att du är en jättemysig tjej!

Sen fick jag prata med honom själv och då lät det såhär:

- Du är min flickvän...

- Men du ska ju flytta till Norge...

- Skit i det!

När han kom hit tjatade han om hur otroligt vacker jag var... JAG SOV!


Imorse vaknade jag i alla fall med en kuk mot baken, det var inte mer än rätt tycker jag! Han gled in i mig och skedade mig. Ahhh så skönt, vi bytte till analsex... vått, mjukt och skönt analsex. På det sättet är A perfekt. Den är kort och grov. Jag red honom och han njöt av att ta mig i baken. Slutade med ett skönt avsug tills han kom över mina bröst!


08.09.26/27 - 00.15


Jag får massa härliga mail från R nuförtiden... det är bara perfekt!

Smsade Rockkillen igår (en kille jag träffade ute för några helger sen... het som bara den), men jag fick inget svar. Han är så jäkla svår! Träffade honom ute, pratade lite, kände honom på kuken (?) och fick en puss. Hittade honom på facebook och mailade lite fram och tillbaka tills han plötsligt slutade... :(

Träffade honom sen ute igen. Han var på väg ifrån stället som vi skulle på.

Min kompis skulle vara lite "fyllesmidig" och prata lite med honom...

(kompis) - Tjeeeena, min kompis där borta är skitkåt på dig...

Han pekar på mig och jag vinkar fånigt i ovetskap av vad min vän just sagt...

(han) - Det är hon eller hur? (då han kände igen mig från facebook)

(kompis) - Ja.

(han) - Hon kan få mitt nummer...

Så gav han det till min kompis och just då var jag på väg dit men fick vända då min vän sa att vi skulle gå. Jag som redan hade hans nummer (hitta.se) låtsades lägga in det på min mobil (smidig som man är på fyllan...)

Jag smsade senare under kvällen att han skulle komma tillbaka och fick svaret att de hade gått vidare. Jag skrev "favorit i repris", han svarade "Alltid" sen dog det liksom.

Dagen efter bestämde jag mig för att smsa igen och frågade om han hade haft kul ute å så. Vad gör han?! Jo han ringer upp... oh my GOD, jag som är så blyg! Jag svarade och vi småpratade lite... GAH jag svävade på små moln :)

Sen blev det tyst på en heeel vecka och tillslut fick jag mig ett trevligt mail på facebook och diskutionen gick het...


Han:

den 20 september kl. 10:00

Full då, nu bakis!
URGH!
Är på jobbet......


Jag:

den 20 september kl. 10:01

Åhhh. Kul att va full, mindre skoj att vara bakis..


Han:

den 20 september kl. 10:04

Säljare! Kommer vara kul, luktar som ett bryggeri.
Men men ! Kåt som ett jävla djur är jag också.


Jag:

den 20 september kl. 10:05
Ha ha ha ha bakfylle sälj är alltid härliga!
Kåt!? jasså.. Man kan ju lätt bli det dagen efter :)
Eller så kan man iof alltid vara det ;)


Han:

den 20 september kl. 10:07
Satan, vet inte om man ska in på muggen och ta en tralla eller vad.
Dagen efter kåt är värst!


Jag:

den 20 september kl. 10:10

ja verkligen! tycker du ska göra det, allt kommer nog bli så mycket lättare :)


Han:

den 20 september kl. 10:11

Lättare i vilken bemärkelse???


Jag:

den 20 september kl. 10:17

"lätta på trycket" liksom.. du kommer ha en sak mindre att tänka på!


Efter ett tag...


Han:

den 20 september kl. 10:44

Hmmmm... Skönt var det!


Jag:

den 20 september kl. 10:46

hääärligt!!!


Han:

den 20 september kl. 10:47

Faktiskt! Need more....


Jag:

den 20 september kl. 10:48

haha.. du får görat igen snart då! jag skulle gääärna hjälp dig om jag varit där;)


Han:

den 20 september kl. 10:49

that's what I want to hear!
Hjälpande händer eller mun! ;)


Jag:

den 20 september kl. 10:50

mmmm det hade vart nice ;)


Han:

den 20 september kl. 10:51

Det hade det! När du kommer hem???


Jag:

den 20 september kl. 10:52

söndag eller måndag..


Han:

den 20 september kl. 10:52

Vad vill du göra då?


Jag:

den 20 september kl. 10:55

träffa dig osv.. vad vill du?


Han:

den 20 september kl. 10:55

Va blygsam du är! ;)


Jag:

den 20 september kl. 10:57

ja såhär kanske, men annars.. inte direkt!
Har ju knappt träffat dig, du lägger ribban!
Btw.. jag är inte ett dugg pryd...


Han:

den 20 september kl. 10:59

Jag lägger ribban???
Pryd! Vem är det? Inte jag!!!!!!!


Jag:

den 20 september kl. 11:00

hahaha.. härligt härligt!!
dumt att vara det :)


Han:

den 20 september kl. 11:04

Inte när man kan låta sin tunga leka mellan dina läppar, känna din klitta mot den. ;)


Jag:

den 20 september kl. 11:06

mmmmmmmm underbart! skulle vara grymt skönt!
och sen?


Han:

den 20 september kl. 11:27

Skulle vijla känna min kuk växa i din mun medans jag låter min tunga slicka dig till orgasm. Du då?


Jag:

den 20 september kl. 11:46

mmmm mums, skulle ta din kuk så djupt in i munnen som möjligt och smeka roten och pungen försiktigt..


Han:

den 20 september kl. 11:56

Försiktig! Vill inte komma i din mun, i alla fall inte på en gång! ;)
Vill känna min kuk sakta glida in i dig. Höra dig stöna!


Jag:

den 20 september kl. 12:10

aaahh, låter underbart! vill känna hela din kuk i mig, djupt, hårt o skönt!


Han:

den 20 september kl. 12:42

Berätta vad du vill jag ska göra!


Jag:

den 20 september kl. 15:22

Jag vill att du hånglar upp mig hett.. jag vill att du smeker mina bröst och hela mig.. jag vill att du slickar mina bröst.. Jag vill att du slickar mig samtidigt som du har dina fingrar i mig.. jag vill att du ställer dig framför mig och låter mig suga din kuk.. jag vill att du kommer in mjukt i mig och sen hårdare.. jag vill att du knullar mig hååårt och länge.. Jag vill suga din kuk och slicka din pung.. Jag vill att du kommer över mina bröst.. eller i min mun när jag suger dig.. vad vill du? ;)


Jag:

den 21 september kl. 13:53

??


Han:

den 22 september kl. 08:13

Sorry att jag inte svarade!
Har mått som en jävla alkohol indränkt amöba.


Jag:

den 22 september kl. 18:26

hmmm.. oki!
Haft en hård helg?
Ska vi ta upp tråden? :)


Sen har det liksom vart dött... Booring!


4. (Lars)

Det var utomhusfest på stranden där vi alltid hade våra fjortisfester och vi var fulla. Underbara, härliga tonår! Det var ganska sent och festen började dö ut och jag stod med skolan heting och pratade strunt, när han plötsligt frågar om vi ska gå iväg och ha lite sex. Jag som kollat in honom i mer än två år sa naturligtvis JA!

Vi gick till en mindre strand bakom själva stora stranden som kantandes med träd mellan platserna och vi hade sex... det var taffligt, snabbt men totalt överväldigande och jag kunde knappt vänta tills jag skulle berätta för mina vänner att jag hade sex med skolans snyggging!!

Det hände sen inget mer mellan oss, jag var intresserad men inte han.

Däremot skrattade vi åt denna händelse i efterhand och på min klasströja från högstadiet skrev han "Ha ett bra liv på stranden :)", påhittigt och gulligt.

-:Over an Out:-


Kommentarer
Postat av: Kakan

2008-09-27 @ 22:58:18
URL: http://kakangoesweb.blogg.se/
Postat av: Kakan

härlig blogg!..kanonrolig att läsa om ngn som har förmågan att utrycka sig ordentligt..

2008-09-27 @ 22:59:13
URL: http://kakangoesweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0