Fyra orgasm på mindre än 10 minuter!!

08.09.24 - 16.32

Är det möjligt? Fyra orgasm på mindre än 10 minuter? Ja jag vet ju att det är möjligt eftersom det hände mig igår, men det känns som det inte borde vara ett vanligt fenomen. Ingen och jag menar INGEN känner sin kropp som sig själv. Jag har otroligt lätt att komma, men har de senaste one-night-stands inte ens vart i närheten. Det är ju inte så konstigt vad det gäller ett stående ligg på mc donald's toan full som en kastrull med Sundsvall, men mysigt hemma-sex med A borde väl funka?? Jag är totalt avslappnad, men människan tänker för mycket på sig själv och faktiskt struntar i min orgasm... så varför ligger vi med varandra? Jo, jag har upptäckt hur underbart och upphetsande det kan vara att suga kuk!

Aja, jag tog saken i egna händer igår och onanerade gärnet till en p-rulle med Jenna Jamesson. Det är bra ligg i den, men otroligt dålig i övrigt. Den heter "Jennas Hämnd", det som är bra är att den är väldigt varierande och det finns något för alla smaker! Lite vanlig skön sex, lite oralsex, lite analsex, lite trekant och slutar med gruppsex.


Dagen har varit vääldigt seg, har mest slappat då det är min lediga dag. Pratade i telefon med exet och kom överrens om allt som måste ordnas för separationen.

Olle loggade in på msn, men som jag nämnde igår... han är så off! But Boooring!


3. (Anders)

Efter några veckors återhämtande av Johan och hela den historien var det logdans på logen utanför stan. Det här var nog nästan de bästa lördagarna på den tiden. Att hänga utanför logen och bli full som en kastrull och prata med allt folk.

Allt var som vanligt och vi blev odrägliga. Efter ett tag stötte jag på en kille som då var 2 år äldre än mig. Anders var "skejtare" det enda i mansväg som fanns i min skalle. Han var så söt i sitt axellånga, lockiga, lusbruna hår och med byxor hängandes i knävecken.

Vi var jättefulla och hånglade loss rejält. Efter ett tag bestämde vi oss för att ligga lite, så vi kilade ut i skogen bakom en trave med stockar. Där hade vi sex, lääänge och hårt. Det här var första gången jag tyckte det var skönt, trots hans stora lem. Vi avbröts efter en lång stund av att våra vänner ropade på oss och vi klädde på oss kläderna som vi taffligt slitigt av varandra en halvtimma tidigare.


Anders var inte ett dugg intresserad av mig även om jag hoppades att det skulle vara så. Jag ringde honom en gång och pratade stelt, jag tänkte att det kanske bara var för att han var blyg. Så var inte fallet.

Jag tänkte på honom länge efter och än idag som mitt första sköna ligg!


Appropå ingenting måste jag flika in något som hände mig idag. Jag är medlem i ett kommunity på Internet och idag hade jag fått ett skrämmande mail.

Jag förstår att vi alla tänder på olika saker, men det oroar mig när någon har en e-mail adress som börjar med "feeder"... Jag har kopierat mailet som jag lägger in här nedan, men jag har tagit bort i e-mail adressen.


Hej... Skulle du vilja låta mig guida dig för att gå upp i vikt? Du skulle se bra ut med 20-40 kg extra eller så. (Jag skojar inte.)

Om du är intresserad så kan du lägga till [email protected] (låter denna e-mali adress förbli hemlig) på MSN. Skriv inte till mig här, tack. Om du inte är intresserad så kan du bara ignorera detta.


HJÄLP!

-:Over and Out:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0