Sexdejt imorgon bitti ;)

08.10.07 - 23.39

Fick en så rolig kommentar på sista inlägget att jag bara måste svara ChrilleJ här och nu.. Jo Chrille jag har det, men jag tycker inte alltid att jag är sexigast i världen och viskar så... osexigt sluddrande en sån sak. Händer oftast att det bara blir så eller att jag kanske ber om det med en helt annan uppsyn! Gött att du läser min blogg, hoppas den ger dig nåt ;)

Dagen började med att jag vaknade runt 8 med såååån jäkla mensvärk. Det är min värsta tid varje månad och jag blir påmind om att jag inte äter p-piller plus att jag denna gång trots smärta fick bekräftat att slarvet inte resulterade i graviditet... Pheeeeeew. Egentligen så jäkla dumt av mig att inte äta, men sålänge jag är singel använder jag kondom som aldrig förr, förutom just de där 2 gångerna... men jag har blivit duktig på det om man jämnför med i tidigare ålder.
Men jag ska allvarligt fundera över saken. Jag har gjort en abort och det känns hjärtskärande och väldigt onödigt att behöva göra det igen pga slarv!

Har messat med R heeela dagen, snuskigt som vanligt. Det är bestämt, han kommer hit imorgon vid 12.00. Jag trodde det hela skulle ställas in då jag som jag nämnde fick mens i morse, men han har tydligen INGA problem med det. Inte så att han tänder på det, men ger gärna oralsex ändå (?!) det vet jag ärligt talat inte ens om jag skulle tillåta... Han är härligt öppen med allt och har inga problem med nåt, han är nasty på en grym nivå! Man behöver aldrig känna sig äcklig eller så. Han kysser mig gärna trots att jag har munnen full med sperma, han slickar mig gärna när jag har mens och diggar brudar som gillar att ta och ge ett finger eller två där bak. Allting är alltid på mina villkor! Thats a man!

Har messat med en gammal flamma Gurra, vi ska träffas på torsdag över en öl eller två. Ska bli kul att träffa honom. Han är yngre och lite skum, men så sjukt kul! Vi hade en fling för kanske 5-6 år sen när han sov hos mig några gånger och sen "bodde" han hos mig en kortare tid. Vi har sjukt kul och Kent gemensamt :)
Gamla småstadsvänner sätter alltid guldkant på tillvaron.

Svar från Olle uteblir... FAN! Jag vill bara kunna prata, sexa och ha skoj! Hans kuk är ju så fantastisk! Jag är så berörd av den, ser den framför mig och vill känna den mot och i mig! LOVE IT!

9. (Krulltotten)
Samma festival som Sötnosen. Sista kvällen hittade jag honom inte... åååhhh det gjorde mig så ledsen, han var så perfekt för mig. Jag träffade en annan kille, Krulltotten. Vi hånglade lite och jag var aldrig direkt attraherad av honom, men jag var ung, snygg och kåt!
Skulle sova hos min systers kompis och det visade sig att det skulle han med. Jaha, då var det väl bara så... att vi skulle ligga! Jag kommer ihåg att han luktade lite svett och hans kuk var lång och smal. Detta är inte ett av mina bästa sexminnen, men inte heller det sämsta... det nämde jag på nr 7!
Han ville ha kontakt med mig efter, jag gav "kalla handen", detta var inte en kille för mig!

Nu är det nog dags att sussa lite om jag ska upp o sexa imorgonbitti ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: ChrilleJ

Säert på att det inte är jag som är R?? Låter som mig....:)

2008-10-08 @ 15:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0