Ung, Naiv och Förrvirrad ung kvinna..

08.10.02 - Kvällstid (Internet har bråkat därav detta förskrivna inlägg)


Har messat med Lammköttet, alltid lika kul att bara skicka tokiga sms som egentligen inte betyder något för någon av oss. Det är alltid massa snusk som aldrig sätts i verket.


Mest jobb nu... inte alls mycket sex. Jag hade ju mitt "säkra kort" häromdagen. Var ju hos A, det var gemytligt som vanligt men jag kom inte som vanligt... det är alltid samma visa.

Imorgon är det fest med stort F, vilket för med sig (förhoppningsvis) ett och annat hångel :)

Är inte på något riktigt ligghumör för tillfället, men ett hångel slår ju aldrig fel.

Önskar som bara den att Rockkillen ska ut, att han ser mig och att jag får hångla lite med honom. Han har en sådan där perfekt mun som man bara vill kyssa! Det är ett av de mål jag har just nu.


Inte mycket att hänga i julgranen ikväll heller då mitt Internet har fuckat totalt! Kul när man sitter i sin ensamhet utan tv!? Nej!


Känner inte att jag har sådär jättemycket att skriva om, så jag fortsätter som jag brukar...


7. (?)

Vill inte ens tänka på det... det här är en sån där hemsk händelse som jag bara önskar att jag kunde radera ur mitt liv. En ung, naiv och förvirrad liten flicka var jag när jag och mitt kompisgäng åkte på en GALEN resa 1998.

Vi åkte till Sälen på Kick Off och vi skulle ha så jäkla kul, dricka så mycket sprit och röka massa cigg... vi hade verkligen bunkrat upp.

Jag var fortfarande tillsammans med Per och hade inga planer på att vara otrogen, faktiskt inte en enda sekund av denna horribla resa!

Dagarna gick och en skandal avlöste den andra med allt från hasch till knivslagsmål. Folk stal saker, var höga, bråkade, knivskar varandra och det gick till-och-med rykten om att någon var galen med ett hagelgevär.

Jag och min kompis hamnade hos några Stockholmskillar en kväll, de bodde i vår stugby och hade en lika stuga som oss. På bordet hade de ett stort glas fyllt med kondomer. De satt och drack whisky och vi blev bjudna. Här sviker mitt minne mig och jag vaknar senare i en säng (inte min egen), med en av killarna på mig och i mig! Jag mådde illa så jag puttade av mig honom och klädde på mig. Mumlade något för mig själv och bufflade mig full och förvirrad ut från stugan med killen hängandes efter. Jag ville inte titta på honom, jag ville bara hem, hem till min Per.

Jag vet inte vad han tänkte... vem vet? Jag kanske sa ja, jag kanske ville då, men jag kommer inte ihåg det! Han tog min hand och ville följa mig hem, men han äcklade mig och jag spatserade så fort att han inte hann med.

Jag ringde Per... pratade lääänge, sa att jag längtade efter honom och jag ville att han skulle komma! Jag berättade aldrig vad som hade hänt, han vet inget än idag. Efter samtalet gick jag in i duschen och duschade med trosorna på och grät. Det här är sånt där som man inser i efterhand var ganska allvarligt.

Dagen efter kom Per till Sälen och jag var som vanligt igen, fast mycket gladare att se honom igen! Då förträngde jag allt och jag tror jag någonstans långt inne fortfarande gör det, men det känns bra och nödvändigt att skriva om det. Det tog många, många år innan jag ens tänkte på det igen, jag var så avstängd, drog en sjuk historia om hans glasögon för mina kompisar så vi kunde skratta åt det och inte tänka så mycket på det som verkligen hände...

-:Over and Out:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0